۱۷ تیر ۱۴۰۰ - ۰۱:۲۱
ب ام و M۲۴۰i معرفی شد
توسعه دیفرانسیل عقب در خودروهای آلمانی

ب ام و M۲۴۰i معرفی شد

گروه خودروسازی «ب ام و» M۲۴۰i را با یک پیشرانه با قدرت ۳۸۲ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور برای بازار آمریکا در تابستان سال آینده آماده خواهد کرد.

بازار؛ گروه خودرو: نسل نخست ب ام و سری ۲ کوپه شامل مدل‌های i  ۲۲۰ و ۲۲۰d و به دنبال آن M۲۴۰i با قابلیت x درایو است. این درحالی است که ب ام و مدل ۲۳۰i را تابستان سال میلادی آینده راهی بازار خواهد شد.
این درحالی است که گروه خودروسازی ب ام و قصد دارد تا مدل i۲۴۰ را با سیستم دیفرانسیل عقب طراحی و عرضه بازار کند.
این خودرو قرار است در سال آینده با یک گیربکس استپترونیک هشت سرعته مجهز به x درایو با قابلیت تعویض دنده از روی فرمان را دارد. به نظر می‌رسد شرکت خودروسازی ب ام و می‌خواهد تنوع فراوانی را برای سری M۲ ایجاد کند. شایعات حاکی از آن است که این محصول با سه مدل قوای محرکه شامل دیفرانسیل جلو، دیفرانسیل عقب و چهار چرخ محرک به بازار عرضه خواهد شد. این درحالی است که شرکت خودروساز مربوطه هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نداشته و احتمالا با سه تیپ به بازار عرضه شود.
باتوجه به اینکه سری M با عملکرد بالا در بازار آمریکا با قدرت زیاد عرضه می‌شود، احتمالا برای نسخه M۲۴۰ نیز یک پیشرانه با قدرت ۳۸۲ اسب بخار و ۵۰۰ نیوتن متر گشتاور در نظر گرفته می‌شود. این قدرت می‌تواند نیاز مشتریان این بازار را تامین کند.
هرچند شنیده‌ها حاکی از آن است که این مدل با قدرت ۴۵۰ اسب بخار و ۵۴۲ نیوتن متر گشتاور نیز به بازار عرضه شود. البته در صورت عرضه بازار هدف آمریکا و آمریکا شمالی خواهد بود. بنابراین باید تا سال آینده منتظر بود و دید که گروه خودروسازی ب ام و چه تصمیمی برای تولید این محصول اتخاذ می کند.

کد خبر: ۹۷٬۷۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha