۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
۲۷۵ طرح روستایی و عشایری در خرم‌آباد تسهیلات اشتغالزایی دریافت می‌کنند
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌‎آباد:

۲۷۵ طرح روستایی و عشایری در خرم‌آباد تسهیلات اشتغالزایی دریافت می‌کنند

لرستان- پورقبادی، مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‌‎آباد گفت: ۲۷۵ طرح روستایی و عشایری در خرم‌آباد برای دریافت ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی شد.

زلیخا پورقبادی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: روند پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری از سال ۹۶ آغاز شده که سهم خرم آباد، ۹۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است.

وی افزود: تاکنون ۲۷۵ طرح با ۵۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان و اشتغالزایی یک‌هزار و ۶۹۶ نفر به بانک معرفی شده که ۲۴۴ طرح برای ایجاد هزار و ۲۴۳ فرصت شغلی به مرحله انعقاد قرارداد و پرداخت رسیده است.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خرم‎ آباد در خصوص پرداخت تسهیلات اشتغالزایی نهادهای حمایتی تصریح کرد: از مجموع ۱۳۶ میلیارد تومان سهم لرستان، ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در خرم آباد برای ایجاد ۳۴۱ فرصت شغلی جذب شده است.

وی بیان کرد: سهم لرستان از تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری ۳۸۶ میلیارد تومان است که در بخش‌های کشاورزی، صنعت، خدمات و سرمایه در گردش مورد استفاده قرار می‌گیرد.

پورقبادی خاطرنشان کرد: از این رقم تاکنون ۲۲۲ میلیارد تومان تخصیص یافته که ۲۱۵ میلیارد تومان آن جذب شده و قرار است با پرداخت تمامی سهم استان، بیش از پنج هزار فرصت شغلی ایجاد شود.

کد خبر: ۹۷٬۶۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha