۱۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۶
جلوگیری از خروج واحد ۴ نیروگاه برق شهید مفتح همدان
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح عنوان کرد:

جلوگیری از خروج واحد ۴ نیروگاه برق شهید مفتح همدان

همدان - مدیر عامل نیروگاه برق شهید مفتح گفت: اقدام به موقع تعمیراتی مانع از خروج واحد شماره ۴ نیروگاه شهید مفتح از شبکه تولید برق شد.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: در پی بروز نشتی در مسیر برگشت برج خنک کن واحد شماره چهار پرسنل تعمیراتی و امور بهره برداری در اقدامی سریع و در حالی که این واحد با حداکثر توان در حال تولید برق بود، وارد عمل شدند و پس از برگزاری جلسات تخصصی در محل و بررسی های فنی، شرایط انجام کار فراهم و با تلاش فراوان و در شرایط سخت و پاشش شدید آب داغ نشتی آب مهار شد.

دیناروند با اشاره به شرایط خاص شبکه برق کشور در روزهای اخیر تأکید کرد: کارکنان این نیروگاه با تمام توان در زمینه رفع مشکلات واحدها تلاش خواهند کرد تا بدون کاهش تولید و جلوگیری از هرگونه خروج اضطراری برق تولیدی این مجموعه را تحویل شبکه سراسری دهند.

مدیر عامل نیروگاه برق شهید مفتح اضافه کرد: از ابتدای خرداد امسال هر چهار واحد نیروگاه شهید مفتح با حداکثر توان تولیدی و بدون محدودیت در مدار تولید قرار دارند.

دیناورند عنوان کرد: نیروگاه شهید مفتح با ۴ واحد ۲۵۰ مگاواتی و پایداری کم نظیر به نقطه ثقل شبکه برق در غرب کشور تبدیل شده است.

وی با یادآوری اینکه نیروگاه برق شهید مفتح دو درصد از نیاز برق کشور را تامین می کند؛ گفت: این میزان شامل برق مصرفی کل استان همدان است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا کنون شکسته شد، افزود: نیروگاه برق شهید مفتح در فصل بهار امسال در مقایسه با بهار سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داشته است.

کد خبر: ۹۷٬۶۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      سلام لطفا بجای بیان آمار عملکرد، بفرمایید این نیروگاه که سالها آب سفره های زیر زمینی همدان را بلعید، به چه کاری میاد؟؟ قطعی برق در همدان با این همه تبلیغات نیروگاههای آبی - برقی و خورشیدی شرم آور نیست؟