۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۵
بیش از ۴۰ درصد اهداف سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین محقق شد
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین:

بیش از ۴۰ درصد اهداف سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی قزوین محقق شد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: بیش از ۴۰ درصد اهداف تعیین شده این شرکت برای سال جاری در زمینه جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی استان محقق شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین، حمیدرضا خانپور در جریان بازدید از طرح های عمرانی شهرک های صنعتی استان قزوین اظهار داشت:  امسال جذب ۱۹۰ سرمایه گذار را در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین هدف گذاری کرده ایم که ۸۱ مورد آن محقق شده است.

وی اظهار داشت: برنامه ما امسال واگذاری ۲۳۴ هکتار زمین به سرمایه گذاران برای ساخت واحدهای تولیدی می باشد که حدود یک سوم آن محقق شده است.

خانپور گفت: سرمایه گذاران جذب شده در سال جاری حدود ۳۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان انجام می دهند که برآورد می کنیم تا پایان سال جاری و با عقد قراردادهای جدید این رقم به بیش از ۲ برابر افزایش یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین گفت: با ساخت شهرک ها و نواحی صنعتی در مناطق مختلف کشور و استان، دیگر استقرار واحدهای تولیدی در بیرون از محدوده شهرک ها به جز در موارد خاص توجیه ندارد و سرمایه گذاران با حضور در شهرک ها و نواحی دیگر نیازی برای هزینه در زمینه ایجاد زیرساخت ندارند.

خانپور گفت: در استان قزوین با ایجاد زیرساخت های مناسب در شهرک ها و نواحی صنعتی، به میزان کافی و مورد نیاز اراضی دارای زیرساخت و امکانات برای استقرار صنایع موجود است.

وی افزود: اولویت شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین در جذب سرمایه گذاران با متقاضیان ایجاد شرکت های دانش بنیان، صنایع هایتک و با فناوری بالا، قطعه سازی خودرو، محصولات سلولزی و بهداشتی و نایع غذایی و تبدیلی است.

کد خبر: ۹۷٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha