۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
ابلاغ اجرای الگوی سیاست شهرهای جدیدی به مدیران| پوشش ۵۰ درصدی هزینه ساخت مسکن ملی
مدیر عامل شرکت عمران شهرهای جدید مطرح کرد

ابلاغ اجرای الگوی سیاست شهرهای جدیدی به مدیران| پوشش ۵۰ درصدی هزینه ساخت مسکن ملی

طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه افزایش سقف تسهیلات مسکن ملی ۵۰ درصد هزینه ساخت را پوشش می دهد گفت: اجرای الگوی سیاست شهرهای جدیدی به صورت کامل به مدیران ابلاغ شد.

به گزارش خبرگزاری بازار، حبیب الله طاهرخانی  در مراسم و آیین کلنگ‌زنی 2200 میلیارد تومان پروژه عمرانی در شهر جدید پردیس گفت: میزان تسهیلات مسکن ملی در حالی به ۲۵۰ میلیون تومان افزایش یافته که می تواند تا ۵۰ درصد از هزینه ساخت را پوشش دهد.
وی با بیان اینکه سیاست شهرهای جدید را کازرونی وزیر مسکن آغاز کرد و این اقدامات و سیاست‌های برنامه‌ریزی‌شده تا کنون ادامه داشته است، گفت: ما سعی کرده‌ایم واحدهای مسکونی در شهرهای جدید را با تکمیل زیربناها و زیرساخت‌ها به متقاضیان تحویل دهیم.

او با بیان اینکه دوره اسلامی وزیر راه و شهرسازی را می‌توان دوران بالندگی سیاست شهرهای جدید نامید، گفت: آمارها و اقدامات نشان‌دهنده حمایت اسلامی از پروژه‌های مسکنی در شهرهای جدید است.

وی ادامه داد: ما در تمامی شهرهای جدید به تمامی مدیران اعلام کرده‌ایم که الگوی سیاست شهرهای جدیدی را به صورت کامل اجرا کنند، گفت: در شهر پردیس الگوی سیاست شهرهای جدید را به صورت کامل توانسته‌ایم به نتیجه برسانیم و هم‌اکنون این اقدامات در حال اجرا است که نمونه آن کلنگ زنی تصفیه‌خانه فاضلاب شماره ۲ است.

کد خبر: ۹۷٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha