۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
افزایش غیر قانونی قیمت بلیط پروازها
طی نامه‌ای از سوی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس مطرح شد؛

افزایش غیر قانونی قیمت بلیط پروازها

دشتی اردکانی، رئیس فراکسیون گردشگری مجلس طی نامه‌ای به رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به افزایش قیمت بلیط هواپیما انتقاد کرد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا دشتی اردکانی رئیس فراکسیون گردشگری مجلس، با اشاره به ارسال نامه انتقادی خود به تورج دهقانی زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص افزایش قیمت بلیط هواپیما گفت: در شرایط کنونی اقتصادی؛ متأسفانه برخی بخش‌های تاثیرگذار، نه تنها در جهت کمک به مردم گامی بر نداشته‌اند بلکه با اعمال سیاست‌های ناروا، افزایش بی‌رویه و غیرمنصافانه نرخ‌ها، روند فشار بر مردم را تسریع کرده‌اند.

وی ضمن انتقاد به افزایش قابل توجه نرخ مسیر پروازی یزد - تهران به‌ عنوان یکی از مصادیق این افزایش قیمت‌ها افزود: شرکت‌های هواپیمایی اعم از دولتی و خصوصی از جمله مواردی هستند که در این زمینه، گوی سبقت را از دیگران ربوده و به نوعی سرسلسله افزایش نرخ در زنجیره خدمات گردشگری به حساب می‌آیند.

رئیس فراکسیون گردشگری، زیارت و میراث‌فرهنگی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این موضوع در حالی صورت گرفته است که سازمان هواپیمایی کشوری و وزارت راه و شهرسازی مؤکداً مخالفت خود را با این افزایش نرخ‌ها اعلام کرده‌اند اما متأسفانه برخوردی که قدرت بازدارندگی داشته باشد تاکنون توسط مقام‌های ذی‌صلاح صورت نگرفته است.

دشتی‌اردکانی تاکید کرد: انتظار می‌رود، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به بازگشت نرخ‌های قانونی و مجازات عاملان این رفتارهای دلسرد کننده، اقدام لازم را انجام دهد.

افزایش غیر قانونی قیمت بلیط پروازها

کد خبر: ۹۷٬۴۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha