۱۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
۴۶۵ دستگاه کامیون از خراسان شمالی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شد/ جابجایی ۸۴۲ هزار تن کالا
مدیرکل راهداری خراسان شمالی:

۴۶۵ دستگاه کامیون از خراسان شمالی به بندر امام خمینی (ره) اعزام شد/ جابجایی ۸۴۲ هزار تن کالا

بجنورد- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی از اعزام ۴۶۵ دستگاه ناوگان باری این استان برای حمل و انتقال کالاهای اساسی و نهاده‌های دامی به استان خوزستان خبر داد.

به گزارش بازار؛ به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی، جعفر شهامت اظهار داشت: موضوع انتقال کالای اساسی موردنیاز مردم و جابه‌جایی نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی(ره)، از ۱۲ خردادماه امسال در دستور کار قرار گرفت و در این مدت (یک ماه گذشته) ۴۶۵ دستگاه ناوگان باری استان با حضور در استان خوزستان کالای اساسی و نهاده دامی شامل ذرت جو و کنجاله سویا را به این استان و یا به مقصد سایر استان‌ها بارگیری کرده‌اند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع انتقال نهاده‌های دامی به مناطق مختلف کشور، روز شنبه هفته جاری، در نشست با حضور معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و مدیر پشتیبانی امور دام استان، تشکل‌های صنفی شرکت‌های حمل‌ونقل رانندگان، تصمیمات لازم برای سرعت دادن به حمل کالاها بررسی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام‌شده، امکان صدور بارنامه از مبدأ بندر امام خمینی(ره) برای شرکت‌های حمل‌ونقل استان خراسان شمالی به مقصد استان و یا سایر استان‌ها برای حمل نهاده‌های دامی شامل سویا، ذرت و جو فراهم‌شده است تا سرعت کار بیشتر شود.

شهامت خاطرنشان کرد: هماهنگی لازم انجام‌شده تا درصورتی‌که بارنامه توسط شرکت حمل‌ونقل این استان صادرشده، مشکلی در تردد وجود نداشته باشد.

وی با اشاره به دستور تاریخی امام خمینی(ره) و حضور حماسی رانندگان در دی‌ماه و انتقال کالای اساسی مردم گفت: اکنون هم حمل کالا و مایحتاج عمومی مردم اولویت اصلی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است و در این زمینه تلاش‌های شبانه‌روزی رانندگان سخت‌کوش ستودنی است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌های خراسان شمالی افزود: برای تشویق رانندگان اعزامی به بندر امام خمینی (ره)، راننده‌های که به مقصد خوزستان بار حمل کرده و از بندر امام به مقصد استان کالای اساسی حمل نماید با ارائه بارنامه رفت‌وبرگشت می‌تواند ۱۰ درصد کمیسیون دریافتی شرکت از بابت رفت را باز پس گیرند.

شهامت خاطرنشان کرد: بهار امسال ۸۴۲ هزار و ۱۱۵ تن کالا از مبادی استان خراسان شمالی جابه‌جاشده است.

خراسان شمالی دارای ۲۶ شرکت حمل‌ونقل کالا و ۸۲۹۷ راننده بخش باری و هفت هزار و ۲۶۹ دستگاه ناوگان باری دارای کارت هوشمند است.

کد خبر: ۹۷٬۴۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha