۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۵
۱۹ واحد متخلف صنفی قزوین جریمه و پلمب شدند
رئیس سازمان صمت قزوین:

۱۹ واحد متخلف صنفی قزوین جریمه و پلمب شدند

قزوین - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قزوین از بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی طی این ایام در استان خبر داد و گفت: در پی این بازرسی‌ها ۱۹ واحد متخلف صنعتی جریمه و برخی پلمب شدند.

به گزارش خبرگزاری بازار از قزوین، سعید نبیل پیش از ظهر دوشنبه در جلسه پیشگیری و مبارزه با شیوع ویروس کرونا که با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: شیوع ویروس کرونا در روزهای پایانی سال وضعیت ویژه ای را در استان قزوین و کشور ایجاد کرد که کمبود برخی از کالاها و در پی آن احتکار، گران فروشی و عدم درج قیمت در برخی از واحدهای صنفی مشاهده شد.

وی بیان کرد: در این مدت بیش از هفت هزار و ۵۰۰ مورد بازرسی از واحدهای صنفی قزوین به منظور پایش و جلوگیری از تخلفات احتمالی صورت گرفت که در پی این بازرسی ها بیش از ۱۶ واحد صنفی متخلف در حوزه ارائه تجهیزات پزشکی جریمه شدند.

رئیس سازمان صمت قزوین عنوان کرد: گران فروشی، احتکار، عدم درج قیمت از نمونه تخلفاتی است که این ۱۶ واحد مرتکب آن شده بودند که در بازرسی های صنفی سازمان صمت به این تخلفات رسیدگی و مشمول جرایم شدند.

نبیل همچنین گفت: در این مدت یک رستوران نیز به دلیل عدم رعایت نکات بهداشتی در مقابله با شیوع بیماری کرونا پلمب شد.

وی از پلمب دو واحد انبار دارو در قزوین نیز خبر داد و گفت: فهرست کالا و موجودی اقلام در این انبارها همخوانی نداشت و نمونه هایی از احتکار در این دو واحد مشاهده که در نهایت به تعطیلی این واحدها منجر شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همچنین گفت: به دلیل نحوه عرضه غذا در رستوران ها، کافی شاپ و کترینگ های غذا نظارت بر عملکرد این واحدها تشدید شد.

نبیل عنوان کرد: ۱۰۰ فقره گشت مشترک با همکاری سایر دستگاه‌های قزوین نیز طی این مدت انجام شده و به بیش از ۴۳۰ فقره شکایت و گزارش مردمی نیز رسیدگی شد.

کد خبر: ۹٬۷۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha