رای اعتماد اعضا به هیات رییسه دوره اول کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران
انتخابات کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران برگزار شد؛

رای اعتماد اعضا به هیات رییسه دوره اول کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران

با برگزاری انتخابات هیات رئیسه جدید کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران طی روز دوشنبه، پرونده تعیین ترکیب هیات رئیسه دور دوم کمیسیون‌های اتاق تهران بسته شد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق تهران، در این انتخابات و با رای فعالان اقتصادی در حوزه سلامت، محمود نجفی‌عرب برای دوره دوم این کمیسیون در جایگاه ریاست ابقا شد.

همچنین هاله حامدی‌فر عضو هیات نمایندگان اتاق تهران به عنوان نایب رئیس اول و ابوالفتح صانعی رئیس هیات مدیره انجمن تجهیزات پزشکی در مقام نایب رئیس دوم این کمیسیون انتخاب شدند.

پس از این انتخابات، محمود نجفی‌عرب در سخنانی بازنگری در قانون سال ۱۳۳۴ که به گفته وی پیش‌نویس آن از سوی کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران تدوین شده، جزو اولویت‌های کاری دوره دوم این کمیسیون عنوان کرد. وی همچنین بحث و بررسی روی تعیین اساسنامه سازمان غذا و دارو در دستورکار کمیسیون قرار خواهد گرفت تا به گفته وی این سازمان در جایگاه اصلی خود که رگولاتوری است قرار گیرد. رئیس کمیسیون اقتصاد سلامت اتاق تهران در عین حال ادامه تلاش‌ها برای تعیین تکلیف موضوع IRC را از دیگر برنامه‌های کمیسیون در طول دوره دو ساله پیش‌رو عنوان کرد.

کد خبر: ۹۷٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha