۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
آینده کشور را بسیار امیدبخش می‌بینم
رئیس جمهور منتخب:

آینده کشور را بسیار امیدبخش می‌بینم

حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور منتخب گفت: آینده را بسیار امیدبخش می‌بینم همانطور که بارها رهبرمعظم انقلاب فرمودند.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور منتخب امروز در مراسم تکریم و معارفه روسای قوه قضائیه با عرض تسلیت شهادت حضرت امام رضا (ع)، گفت: ماه ذی القعده ماه توسل به وجود مقدس حضرت ثامن الحجج علی ابن موسی الرضا است و ان شاءالله خداوند متعال به برکت نام مبارک ایشان برکاتش را بر جمع ما، نظام مقدس و امت اسلامی نازل فرماید.

وی گفت: شکرگزار ذات مقدس حضرت حق هستم به خاطر اینکه توفیق عنایت فرمود در این مدتی که در دستگاه قضایی در خدمت همکاران بسیار عزیز و گرامی بودم و در این دوره اخیر آمدن از آستان مقدس رضوی کار آسانی نبود. رئیس جمهور منتخب افزود:، اما مقام معظم رهبری فرمودند که در این مسئولیت من دعا می‌کنم که خداوند خیر دنیا و آخرت را به شما مرحمت نماید.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: امروز محبت و بزرگواری ایشان در روز هفتم تیر و در ابلاغی که قرائت فرمودند و محبت‌های ایشان، محبت و بزرگواری مردم عزیز سرمایه بزرگی هم برای دستگاه قضایی و هم برای حقیر است.

رئیس جمهور منتخب افزود: این اعتماد و این محبت به دستگاه قضایی سرمایه‌ای است که ما باید نسبت به آن خداوند را شاکر باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی همچنین با تقدیر و تشکر به خاطر انتصاب شایسته در دستگاه قضایی و برای ریاست قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ۳۶ سال است که از نزدیک با برادر عزیزم حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای محسنی همکار هستم و در این مدت آنچه از ایشان دیدم صلاحیت‌های عملی و تسلط بر مبانی و قوانین حقوق بوده و حقیقتا یک قاضی توانمند و تواناست.

رئیس جمهور منتخب گفت: ایشان نسبت به دستگاه قضایی بسیار آشناست و دارای روحیه انقلابی است و تطورات زمانی ایشان را دچار چرخش نکرده و این بسیار مهم است و این یعنی ایشان بر مبانی و اصول انقلابی همواره پایبند است.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: در مدت دو سال و اندی که من در خدمت دستگاه قضایی بودم آقای محسنی در مسئولیت معاونت اول هم نسبت به مدیریتی که در انتصاب‌ها داشت چه انتصاب مدیران عالی و چه نسبت به قضات و چه در مدیریت پرونده‌های ملی و مهم به همراه آقای دادستان کل کشور، رئیس حوزه ریاست و عزیزان دیگری که کمک دستگاه قضایی از دستگاه‌های امنیتی بوده اند، مدیریت ایشان نسبت به این پرونده‌ها از مواردی بود که به مجموعه آرامش می‌داد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: آقای محسنی مشاوری امین در همه بخش‌ها برای همه قضات و برای بنده به عنوان مسئول دستگاه قضایی، دارای جایگاه ارزشمندی بود.

رئیس جمهور منتخب گفت: لازم است از تمامی همکاران در سراسر کشور تقدیر و تشکر کنم به خاطر زحماتی که در این مدت کشیده اند.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی افزود: خواسته‌هایی که ما داشته ایم همواره متناسب با امکانات موجود برای دادگستری‌ها یا سازمان‌ها نبود.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه وضع تشکیلات مصوب با وضع موجود در قوه خیلی تفاوت داشت، گفت:، اما آنچه به عزیزان گفتیم و خواستیم با همه توان و به صورت شبانه روزی علیرغم شرایط کرونایی تلاش کردند و کارنامه‌ای را ارائه دادند که موجب اظهارنظر صاحب رهبری نظام اسلامی در روز هفتم تیر امسال شد و این یک سند افتخاری است برای قوه قضائیه و همکاران گرامی.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی گفت: یقین دارم با مدیریت آقای محسنی و ابتکار عمل ایشان و همکاران خوبی که در قوه قضاییه داریم گام‌های بلندی برداشته خواهد شد.

کد خبر: ۹۷٬۲۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha