۱۴ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۲
پرداخت تسهیلات در زنجان ۴۹ درصد افزایش داشته است
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان:

پرداخت تسهیلات در زنجان ۴۹ درصد افزایش داشته است

زنجان- دادگر، دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان با بیان اینکه ۸۸ درصد منابع بانک‌های استان تسهیلات پرداخت شده است، گفت: طی سال گذشته پرداخت تسهیلات در استان بیش از ۴۹ درصد افزایش داشته است.

حسن دادگر در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه ۸۸ درصد منابع بانک های استان زنجان تسهیلات پرداخت شده است،گفت: در سال گذشته همراهی خوبی در شبکه بانکی وجود داشته است. 

وی اظهار کرد: طی سال گذشته پرداخت تسهیلات در استان زنجان بیش از ۴۹ درصد افزایش داشته است. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: طی سال گذشته شبکه بانکی استان در پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی در سطح کشور جایگاه بسیار خوبی داشته است. 

دادگر تاکید کرد: طی سال گذشته پرداخت وام ازدواج در استان هم بیش از ۵۳.۷ درصد افزایش داشته است. 

وی با بیان اینکه صنوف تولیدی و خدماتی می‌توانند با مراجعه به سامانه «بهین یاب» برای تقاضای تسهیلات از این محل ثبت‌نام کنند،گفت:  در بخش تسهیلات بهین یاب و رفع موانع تولید استان زنجان طی سال گذشته رتبه سوم کشوری را از آن خود کرد. 

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان تصریح کرد: رشد تسهیلات بهین یاب در استان طی سال گذشته نسبت به سال ۹۸ بیش از ۲۵ درصد رشد داشته است. 

دادگر با بیان اینکه شبکه بانکی، موظف به پرداخت تسهیلات برای تامین مواد اولیه و نوسازی و بهسازی است،افزود: این استان در قالب صندوق توسعه ملی ۲۱۳ درصد رشد پرداخت تسهیلات را داشته است. 

وی با بیان اینکه با پرداخت تسهیلات اشتغال خوبی در زنجان ایجاد شده است، یادآور شد: شبکه بانکی در استان با ۱۴ بانک دولتی و خصوصی به متقاضیان واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می کند.

کد خبر: ۹۷٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha