گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در تهران اجازه فعالیت ندارند
معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران:

گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در تهران اجازه فعالیت ندارند

گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران گفت: گروه‌های شغلی دو، سه و چهار از امروز ۱۴ تیر ۱۴۰۰ به مدت دو هفته در استان تهران اجازه فعالیت ندارند.

به گزارش بازار به نقل از استانداری تهران، حمیدرضا گودرزی با اشاره به شرایط قرمز کرونایی در ۱۱ شهرستان استان تهران گفت: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و۴ از امروز دوشنبه ۱۴ تیر ماه در استان اجازه فعالیت ندارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: متأسفانه با وجود همه تلاش‌های صورت گرفته در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان تهران در وضعیت قرمز کرونایی هستند.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های قرمز شامل تهران، شمیرانات، ری، قرچک، دماوند، فیروزکوه و پردیس، اسلامشهر، بهارستان، پاکدشت و ورامین هستند، افزود: در شرایط قرمز شیوه نامه‌های های بهداشتی به این گونه است که گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ محدودیت فعالیت دارند.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران بیان کرد: گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ از امروز دوشنبه اجازه فعالیت ندارند و اصناف و دستگاه‌های نظارتی نیز باید بر اجرای این محدودیت‌ها نظارت کافی بکنند.

گودرزی در مورد وضعیت تردد خودروها نیز گفت: در شهرهای قرمز محدودیت تردد خودروهای شخصی با پلاک‌های غیربومی وجود دارد و همچنین تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد نیز که جزو شیوه نامه‌های قبلی است نیز برقرار می‌باشد.

کد خبر: ۹۷٬۱۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha