۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۴
توزیع اقلام اساسی در سیستان و بلوچستان روال عادی دارد/ گوشت قرمز کیلویی ۴۰هزار تومان
معاون صمت سیستان و بلوچستان:

توزیع اقلام اساسی در سیستان و بلوچستان روال عادی دارد/ گوشت قرمز کیلویی ۴۰هزار تومان

زاهدان - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان با بیان اینکه فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان به توزیع اقلام اساسی مشغول هستند، گفت: جای نگرانی برای شهروندان در تامین مایحتاج روزانه نیست.

محمد رفیع سلطان‌زاده در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: برخی شهروندان گمان می کنند که با تعطیل شدن برخی مشاغل دسترسی به مایحتاج روزانه و اقلام اساسی ویژه طرح تنظیم بازار امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: هم اکنون فروشگاه های زنجیره ای در سطح استان سیستان و بلوچستان مشغول به عرضه اقلام اساسی طرح تنظیم بازار هستند و جای نگرانی برای شهروندان نیست.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صمت سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از همین رو گوشت قرمز به عنوان یکی از اقلام اساسی سبد خانوار کیلویی ۴۰ هزار تومان در فروشگاههای زنحیره ای این استان در حال عرضه است.

وی با اشاره به اینکه افزایش نامتعارف قیمت کالاهای اساسی ممنوع است، گفت: در این راستا مرغ منجمد کیلویی ۱۲هزار تومان، برنج کیلویی هندی شش هزار و ۸۰۰، برنج پاکستانی کیلویی هشت هزار و ۹۰۰ و شکر کیلویی چهار هزار و ۷۰۰ تومان در سطح استان سیستان و بلوچستان عرضه می شود.

سلطان‌زاده تصریح کرد: عرضه کالاهای اساسی از طریق شبکه های منتخب و فروشگاه های زنجیره ای از اول اسفند ماه جاری آغاز و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

کد خبر: ۹٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha