۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۶
پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید
استاندار همدان:

پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید

همدان - استاندار همدان بابیان اینکه پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: مقدمات اولیه احداث کارخانه فرآوری گشنیز در نهاوند فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ سیدسعید شاهرخی شامگاه شنبه در پایان سفر یک‌روزه خود به شهرستان نهاوند با حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه این شهرستان، گفت:سند راهبردی و عملیاتی توسعه استان همدان باتوجه به ظرفیت‌های منطقه‌ای و شهرستانی تدوین و تنظیم شده است.

وی با بیان اینکه بدون شک مردم استان همدان نگاه مجموعه مدیریت ارشد را نسبت به توسعه می‌دانند ضمناینکه اقدامات بی‌بدیلی در نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام گرفته که تا پیش از آن سابقه ندارد، افزود: باید خدمات نظام و دولت به مردم اطلاع رسانی شود تا علاوه بر گسترش امید در جامعه، در جریان اقدامات خدمتگزاران خود قرار گیرند.

شاهرخی با تاکید بر اینکه با توجه با طرح‌ها و پروژه‌هایی که در دست اجرا است باید گفت استان همدان اکنون به یک کارگاه بزرگ سازندگی تبدیل شده است؛ ادامه داد: طی هشت سال گذشته سه سد در استان همدان احداث و عملیات اجرایی دو سد دیگر از جمله سد گرین نهاوند انجام گرفته است.

استاندار همدان بابیان اینکه پتروشیمی هگمتانه بعد از ۱۸ سال با تلاش‌های شبانه‌روزی طی ۲ سال تکمیل شد و به زودی پتروشیمی شهرستان نهاوند نیز کلنگ‌زنی خواهد شد، گفت: طی ماه‌ها و سال‌های آینده طرح‌ها و پروژه‌های انجام شده تا تکمیل و بهره‌برداری پیگیری خواهند شد.

شاهرخی با یادآوری اینکه در طرح تحول سلامت که از افتخارات دولت تدبیر و امید است، اقدامات موثری مانند افزایش تعداد تخت‌ها، توسعه بحث هتلینگ بیمارستان‌ها انجام گرفته است؛ گفت: استقرار سی.تی.اسکن در راستای تقویت زیرساخت‌های شهرستان نهاوند است و زین پس باید جهت جذب متخصصان و امکانات مربوطه تلاش شود.

وی در ادامه با بیان اینکه پروژه دولومیت نهاوند تا پایان شهریورماه به بهره‌برداری خواهد رسید، گفت: دولت با فراهم کردن بسترهای سرمایه‌گذاری امورات را برای بخش خصوصی تسهیل می‌کند.

استاندار همدان حمایت‌ها و تلاش سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را قابل تقدیر دانست و گفت: رفاه و تقویت معیشت مردم همیشه در اولویت بوده و در شرایط کنونی تحریم‌ها، پروژه‌ها و طرح‌های مختلفی در استان همدان انجام گرفته است.

وی هدف از حضور در شورای برنامه‌ریزی و توسعه شهرستان نهاوند را داشتن نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به مردم متدین و انقلابی نهاوند برشمرد و بابیان اینکه مقدمات اولیه احداث کارخانه فرآوری گشنیز در نهاوند فراهم شده است، گفت: تلاش‌های نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی در پیگیری مسائل و مشکلات، قابل تقدیر است.

وی اضافه کرد: مجمع نمایندگان استان همدان در مجلس شورای اسلامی، همراه و حامی مجموعه مدیریتی استان هستند که بدون شک این وحدت، توسعه استان را به همراه دارد.

شاهرخی با تاکید بر اینکه مدیران فرصت را از دست ندهند و تا پایان دولت پیگیری طرح‌های برنامه‌ریزی شده باشند، گفت: تکمیل پروژه جاده نهاوند_برزول و نهاوند_کنگاور در دستور کار قرار خواهد گرفت و ساختمان صمصام نهاوند نیز باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود.
 

کد خبر: ۹۶٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha