۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
ایران خودرو از ظرفیت ریل در جابجایی کالا استفاده می‌کند
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو:

ایران خودرو از ظرفیت ریل در جابجایی کالا استفاده می‌کند

مقیمی، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در حمل بدنه، قطعات و واردات محموله ها، هم اکنون از ظرفیت‌های ریلی کشور استفاده می‌کنیم.

به گزارش بازار، فرشاد مقیمی در مراسم امضای تفاهم‌نامه طرح ساخت و تامین مالی برقی کردن راه آهن حومه‌ای تهران- گرمسار که امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌آهن برگزار شد افزود:سال گذشته تفاهم نامه‌ای برای استفاده از باراندازهای آپرین با راه آهن منعقد کردیم و امروز آپرین از باراندازهای ویژه ایران خودرو است.

وی گفت: ویژگی مشترک ایران خودرو با راه‌آهن این است که هر دو، در بخش‌هایی خدمت گیرنده و در بخش‌هایی خدمت دهنده هستیم.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: با توجه به حمل و نقل وسیع ایران خودرو، در موضوعات مختلف طی همکاری گسترده با راه‌آهن، از پارسال در حوزه حمل و نقل، سهم ایران خودرو از حمل و نقل ریلی را در جابجایی مواد اولیه و محصول نهایی افزایش دادیم.

مقیمی تصریح کرد: در این حوزه راه آهن همکاری ویژه‌ای با ما داشت، سال گذشته تفاهم نامه استفاده از مجموعه بندر خشک آپرین راه آهن را منعقد کردیم و امروز آپرین از باراندازهای ویژه ایران خودرو است.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: در بحث حمل بدنه و قطعه و حوزه کانتینری و واردات از راه آهن استفاده می‌کنیم.

وی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه امروز شرکت تام ایران خودرو که طراحی ساخت و تولید تجهیزات خطوط صنعتی را برعهده دارد، افزود: کنسرسیومی با شرکت فراب تشکیل شده است تا از ظرفیت داخلی استفاده شود و در حوزه ریلی گام‌های بزرگی برداریم.

کد خبر: ۹۶٬۹۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha