۱۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۰
شرایط تحویل واحد مسکونی به کارکنان «نزاجا» آسان‌تر می‌شود
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

شرایط تحویل واحد مسکونی به کارکنان «نزاجا» آسان‌تر می‌شود

حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه در راستای بهبود منزلت اجتماعی کارکنان نزاجا گام برمی‌داریم، گفت: ۲۳ هزار واحد مسکونی نزاجا در حال ساخت و تحویل‌دهی است.

به گزارش بازار، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری»، با اشاره به تاکید فرمانده معظم کل قوا بر بهبود وضعیت معیشتی کارکنان نزاجا اظهار داشت: از آنجایی که معظم‌له همواره بر منزلت و شأن اجتماعی کارکنان نیروی زمینی ارتش توجه ویژه داشته‌اند و بر بهبود وضعیت معیشتی تاکید کرده‌اند، ما نیز با حمایت و پشتیبانی رهبری عزیز موفق شدیم ۲۳ هزار واحد سازمانی را جهت ساخت و بهره‌برداری کارکنان این نیرو تمهید و برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: الحمدلله نیروی زمینی در این راه موفق بوده و تاکنون رقم قابل توجهی از این ۲۳ هزار واحد مسکونی ساخته شده و مابقی نیز به مرور در حال احداث است و طبق نوبت در مراسم‌های پیش رو به کارکنان عزیز اهدا می‌شود.

فرمانده نزاجا با بیان اینکه این واحدهای سازمانی در ۲۴ شهر در حال ساخت هستند، گفت: طبق شرایط اعلامی، کارکنانی که حائز شرایط باشند در الویت تحویل منازل سازمانی قرار دارند.
امیر حیدری ادامه داد: البته برنامه‌ریزی‌ها به نحوی بوده است که در آینده شرایط تحویل منازل آسان‌تر شود و ما معتقدیم هر کسی که در نیروی زمینی خدمت می‌کند، باید یک منزل سازمانی داشته باشد.

کد خبر: ۹۶٬۶۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha