۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۶
ثبت درخواست یک‌هزار تُن مرغ منجمد برای ذخیره سازی در فارس
مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس اعلام کرد؛

ثبت درخواست یک‌هزار تُن مرغ منجمد برای ذخیره سازی در فارس

شیراز- مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از ثبت درخواست هزار تُن مرغ منجمد برای ذخیره سازی در سردخانه‌های متعلق به این مجموعه خبر داد.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی پشتیبانی امور دام فارس، رهام رحمانی با بیان اینکه خوشبختانه بخشی از درخواست یک تُن مرغ تامین شده و برای ذخیره سازی در حال ارسال به فارس است، گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۰ خرید و ذخیره سازی مرغ در استان انجام نشده که علت این موضوع به پایین نیامدن قیمت مرغ گرم بر می‌گردد.

وی تصریح کرد: از آنجا که شرکت پشتیبانی امور دام در زمان کاهش شدید قیمت مرغ و احتمال متضرر شدن تولیدکنندگان اقدام به خرید حمایتی از آن‌ها می‌کند و امسال چنین شرایطی را تجربه نکردیم، عملاً فضایی برای خرید و ذخیره سازی مرغ داخل استان فراهم نشد و به همین دلیل درخواست تامین مرغ منجمد مورد نیاز خود را از پایتخت پیگیری کردیم که تا کنون بخشی از تناژ پیشنهادی تامین شده است.

رحمانی در پاسخ به اینکه شرایط توزیع و قیمت مرغ‌های منجمد برای عرضه به بازار چگونه خواهد بود، اظهار داشت: با توجه به اینکه بازار در حال حاضر با کمبود مواجه نیست، عملاً ضرورتی برای توزیع وجود ندارد، اما قطعاً در صورت اعلام نظر و صلاحدید ستاد یا کارگروه تنظیم بازار برای توزیع، قطعاً این کار انجام خواهد شد.

او از توزیع ۳۸۶ تن مرغ منجمد در سه ماه ابتدایی امسال خبر داد و درخصوص وضعیت خرید گوشت قرمز نیز گفت: در حال حاضر خرید گوساله نداریم، اما در طرح خرید مازاد گوشت عشایر، ۶۳۴ راس دام سبک از آن‌ها خریداری و خرید در قالب این طرح همچنان ادامه دارد.

به گفته مدیرکل پشتیبانی امور دام فارس از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۴۸۳ تن گوشت گوساله با قیمت مصوب در استان توزیع شده است.

کد خبر: ۹۶٬۶۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha