۵ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۴
تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساخت برای اهالی محلات کم برخوردار بجنورد
شهردار بجنورد خبر داد:

تخفیف ۵۰ درصدی صدور پروانه ساخت برای اهالی محلات کم برخوردار بجنورد

شهردار بجنورد از تخفیف ۵۰ درصدی در صدور پروانه ساخت برای اهالی محلات کم برخوردار و حاشیه‌ای این شهر خبر داد.

به گزارش بازار، هادی زارعی عصر امروز در آیین آغاز نهضت رفع مشکلات محلات کم برخوردار شهر بجنورد که در محله ناظرآباد برگزار شد اظهار داشت: توجه به کاستی‌های این مناطق، اولویت نخست ما در مجموعه شهرداری است و جزو اهداف مدیریتی ما به حساب می‌آید.

زارعی با بیان اینکه در قدم نخست نهضت رفع مشکلات این مناطق، شهرداری طی دو فاز در محلات ناظر آباد و صادقیه به اجرای وظایفش می‌پردازد افزود: با استقرار ماشین آلات و نیروهای متخصص طی ۲۰ روز به شرط مساعد بودن شرایط جوی چهره این مناطق را دگرگون خواهیم کرد.

به گفته شهردار بجنورد، جانمایی و احداث زمین ورزشی، فضای سبز، نخاله برداری، نظافت محیطی و ارائه بسته‌های تشویقی برای توافق املاک در این مناطق از جمله خدمات متمرکز در این مناطق است.

وی با بیان اینکه به اهالی این محلات در صورت مراجعه برای توافقات، ۵۰ درصد تخفیف در صدور پروانه ساخت اهدا خواهد شد گفت: شهرداری بجنورد برای شرکت‌های خدمات رسان به شرط ارائه خدمت در مناطق کم برخوردار شهر، هزینه آسفالت شکافی را نیز حذف می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر بجنورد نیز در این آیین با بیان اینکه شهرداری موظف به ارائه خدمات به مناطق حاشیه شهر است گفت: ارائه خدمات و زیباسازی حاشیه شهر علاوه بر اینکه چهره آن مناطق را تغییر می‌دهد در کاهش بروز آسیب‌های اجتماعی نیز مؤثر خواهد بود.

کد خبر: ۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha