۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۲
۴۵۰ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره‌برداری هستند
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان:

۴۵۰ طرح تولیدی شهرک‌های صنعتی استان سمنان در آستانه بهره‌برداری هستند

سمنان- آل بویه مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به مرحله نصب ماشین آلات رسیده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید.

حسن آل بویه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه  ۴۴۹ طرح در دست اجرا مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به مرحله نصب ماشین آلات رسیده و در آینده نزدیک به بهره برداری خواهند رسید، تاکید کرد: یک هزار و ۸۷۰ طرح تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در مراحل ساخت و ساز از تخصیص زمین و دیوار کشی تا نصب سوله و نصب ماشین آلات قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: از بین طرح های تولیدی در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان ۶۰۳ مورد در حال نصب سوله هستند. همچنین از طرح های در دست ساخت در شهرک ها و نواحی صنعتی استان،  ۲۰۷ مورد در حال دیوار کشی بوده و ۶۱۱ طرح نیز در مرحله تخصیص زمین و ایجاد کارگاه ساخت هستند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با بیان اینکه با راه اندازی طرح های یاد شده برای ۴۱ هزار و ۳۰۹ نفر به شکل مستقیم اشتغال زایی خواهد شد، ابراز داشت:  میزان سرمایه گذاری پیش بینی شده طرح های در دست اجرا در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان که همگی مربوط به فعالان و سرمایه گذاران بخش خصوصی هستند، بیش از ۷۵ هزار میلیارد ریال است.

کد خبر: ۹۶٬۵۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha