۱۰ تیر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۴
احیای ۵۴ واحد راکد بخش کشاورزی اردبیل در سالجاری 
معاون استاندار اردبیل خبر داد

احیای ۵۴ واحد راکد بخش کشاورزی اردبیل در سالجاری 

اردبیل- عزیزی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: برابر هدفگذاری انجام شده ۵۴ واحد راکد بخش کشاورزی استان تا پایان امسال احیا و مجددا راه‌اندازی خواهند شد.

ارژنگ عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: در سفر به شمال استان و بازدید از واحدهای راکد کشاورزی اولین واحد گوسفندی ۴۰۰ راسی که طی چندین سال گذشته راکد بود با اشتغالزایی ۵ نفر به چرخه تولید بازگشت.

وی خاطرنشان کرد: همچنین واحد مرغداری صنعتی ۵۰ هزار قطعه‌ای که بیش از ۱۰ سال است راکد بود قرار شد برای بازسازی آن ۵۰ درصد خود سرمایه‌گذار و ۵۰ درصد تسهیلات بانکی مساعدت و ظرف دو ماه آینده با ۱۲ نفر اشتغال مورد بهره‌برداری مجدد قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل احیای واحد گاو شیری صنعتی با ظرفیت ۴۰۰ راس را یادآور شد و گفت: تسهیلات مورد نیاز بانکی این واحد برای توسعه پیگیری و وثایق مازاد بانکی تسهیلات قبلی آزاد می‌شود.

 عزیزی ادامه داد: یکی از اولویت‌های مهم تعریف شده برای تحقق شعار سالجاری احیای واحدهای راکد اقتصادی است که در بخش کشاورزی برای کل استان ۵۴ واحد هدفگذاری شده که سهم شهرستان پارس‌آباد ۹ واحد است که دو واحد آن در سه ماهه اول محقق شده است.  

کد خبر: ۹۶٬۵۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha