۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
لزوم تعلیم آموزش های مهارتی به جوانان روستاهای همدان
معاون فرماندار همدان تاکید کرد:

لزوم تعلیم آموزش های مهارتی به جوانان روستاهای همدان

همدان - معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار همدان کسب مهارت های فردی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای را ضامن افزایش اشتغال دانست و بر لزوم تعلیم آموزش های مهارتی به جوانان روستاهای همدان تاکید کرد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی فرمانداری همدان، یزدان آزرمی در نشست شورای مهارت همدان گفت: بدون شک حلقه مفقود اشتغال نسل امروز، آموزش های مهارتی است.

آزرمی افزود: فصول مهارتی آموزش فنی حرفه ای شهرستان همدان باید به طور ویژه و گسترده به عموم مردم اطلاع رسانی شود.

وی عنوان کرد: کسب مهارت های فردی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای ضامن افزایش اشتغال و آینده جوانان و نوجوانان است.

آزرمی ادامه داد: مرکز فنی حرفه ای باید با نگاهی مجدد نسبت به نیاز سنجی و ایجاد عناوین جدید مهارت در رشته های آموزشی خود اقدام کند.

وی بابیان اینکه باید با توجه به نیاز بازار کار دوره های فنی حرفه ای به متقاضیان توانمند جوان و نوجوان شهرستان اعلام شود خواستار بروز رسانی علوم مهارتی در شاخه های آموزش مهارت فنی حرفه ای شد.

وی تاکید کرد: باید ضمن بهره مندی تجربه آموزش ها و بازخورد های سنوات پیشین از سبک های سنتی عبور و سرفصل های نوین را به متقاضیان آموزش داد .

معاون برنامه ریزی فرماندار همدان گفت: یکی از ظرفیت های محرک اقتصاد پایدار، زنان سرپرست خانوار هستند که می توان در قالب طرحی این قشر را از آموزش های مهارتی بهره مند کرد.

آزرمی عنوان کرد: دغدغه شغل در بخش های شهرستان را به راحتی می توان با تعلیم آموزش های مهارتی در روستاها به فرصت تبدیل کرد.

کد خبر: ۹۶٬۵۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha