۱۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۳
۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت‌دیده از کرونا در لرستان پرداخت شد
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

۱۹۳ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی خسارت‌دیده از کرونا در لرستان پرداخت شد

لرستان- آشتاب، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تاکنون مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان به ۲۰ هزار و ۹۲۷ واحد تولیدی آسیب‌دیده از کرونا در استان پرداخت شد.

علی آشتاب در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: نام نویسی در چهاردهمین جشنواره کارآفرینان برتر در سه بخش صنعت، خدمات و کشاورزی آغاز شده و نکته جالب این است که امسال بخش گردشگری و صنایع دستی هم به محورهای اقتصادی فوق اضافه شده است.

وی افزود: توسعه و ترویج فرهنگ کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری در کسب و کار، شناسایی و انتخاب کارآفرینان برتر و معرفی آنان به عنوان الگو به آحاد جامعه به ویژه جوانان، ایجاد فضای تعامل و همکاری میان فعالان عرصه‌های مختلف اقتصادی، ایجاد نشاط و رقابت در فضاهای کار و کسب، هم‌افزایی و مشارکت کارآفرینان در توسعه اقتصادی کشور از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان بیان کرد: باتوجه به ابلاغ ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مهلت ثبت‌نام کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا نیز تا پایان شهریور ماه تمدید شد و پرداخت تسهیلات مربوط به این واحدها و بنگاههایی که تاکنون موفق به دریافت این تسهیلات نشده‌اند نیز تا پایان آبان سال‌جاری تمدید شده است.

وی با بیان اینکه بنگاههای خسارت دیده از کرونا باید در سامانه کار ثبت نام کنند، گفت: تاکنون مبلغ ۱۹۳ میلیارد و ۸۱۹ میلیون تومان به ۲۰ هزار و ۹۲۷ پرونده تسهیلات به این واحدها توسط بانکهای عامل پرداخت شده که زمینه تثبیت اشتغال ۲۴ هزار و ۵۴۶ نفر فراهم شده است.

کد خبر: ۹۶٬۴۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha