۹ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
اجازه سوء استفاده از شبکه برق قزوین به کسی داده نمی‌شود/ ممنوعیت استخراج رمز ارز با برق دولتی
استاندار قزوین:

اجازه سوء استفاده از شبکه برق قزوین به کسی داده نمی‌شود/ ممنوعیت استخراج رمز ارز با برق دولتی

قزوین-جمالی‌پور، استاندار قزوین گفت:استخراج رمز ارزها امروز به عنوان یکی از تهدیدهای جدی در حوزه تامین برق استان مطرح است که با جدیت از سوی مسئولین پیگیری می‌شود.

هدایت الله جمالی پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار در قزوین اظهار داشت: هیچ دستگاه ماینری چه به صورت مجاز و چه غیر مجاز در شرایطی که برای تامین برق خانوارهای قزوینی دچار مشکل هستیم حق استفاده از برق دولتی را ندارد.

وی بیان کرد: در حال حاضر مهم ترین اولویت ما در توزیع نیروی برق تامین شبکه برق خانگی و صنایع است، چرا که در شرایط امروز برخی از واحدهای صنعتی استان به دلیل کمبود برق دچار مشکل شده اند، و برخی از مناطق شهر در ساعاتی از روز از برق محروم هستند، لذا در این شرایط اجازه سوء استفاده از منابع برق استان را به کسی نمیدهیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: برق مورد نیاز برای استخراج بیت کوین و فعالیت دستگاه های میانر باید با نیروگاه های خورشیدی تامین شود و برق دولتی تولید شده در نیروگاه شهید رجایی قزوین نباید برای استخراج رمز ارز مورد استفاده قرار گیرد.

جمالی پور گفت: نیروی انتظامی و اداره کل امنیتی استانداری قزوین با جدیت با فعالین این عرصه برخورد می کنند و قطعا اجازه نمیدهیم قاچاقچیان رمز ارز از برق مورد نیاز مردم برای منافع خود بهره بگیرد.

کد خبر: ۹۶٬۳۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha