۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
اراده تامین اجتماعی بر گسترش خدمات غیرحضوری است
معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی:

اراده تامین اجتماعی بر گسترش خدمات غیرحضوری است

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی گفت: اراده سازمانی بر گسترش خدمات غیرحضوری در ارائه به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی است.

به گزارش بازار، مهرداد قریب در جریان نشست چهارمین نشست رویای تامین‌اجتماعی فراگیر با موضوع تامین‌اجتماعی دیجیتال با طرح ۳۰۷۰، گفت: ضرورت اجرای طرح ۳۰۷۰ برای کسی پوشیده نیست و با توجه به حجم عظیم جمعیت تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در حوزه‌های مختلف کارگری، کارفرمایی و تنوع خدمات این سازمان در شرایط امروز بر همه روشن و مبرهن است.

وی با اشاره به اینکه سال ۱۳۹۹ با راهبری سالاری در راس مدیریتی سازمان تامین‌اجتماعی در زمینه‌های مختلف بخصوص در حوزه اجرای طرح‌های با زمینه خدمات‌الکترونیک، سالی به یاد مانده در تاریخ خواهد بود، افزود: در راستای اجرای این طرح موضوع تحقق دولت الکترونیک نیز از ضروریات و توجهات خاص سازمان تامین اجتماعی بوده است.

وی اضافه کرد: در شرایط کرونایی با توجه به حجم عظیم مراجعه‌کنندگان به سازمان تامین اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای کارکنان و مراجعان سازمان باعث می‌شد که کار حتی خارج از وقت اداری توسط کارکنان انجام شود.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین‌اجتماعی گفت: آمارهای خروجی سازمان تامین‌اجتماعی نشان‌دهنده این است که ما در ۲۴ ساعت شبانه روز و در تمام ایام سال پاسخگوی مخاطبان این سازمان هستیم و این افراد می‌توانند از سرویس‌ها و تعهدات تامین اجتماعی در قالب طرح ۳۰۷۰ و خدمات الکترونیک استفاده کنند.

قریب با بیان اینکه استفاده بهینه از نیروی انسانی و صرفه‌جویی‌های مختلف در راستای اجرای طرح ۳۰۷۰ بیانگر بخش مهمی از خروجی این طرح است، گفت:با توجه به اینکه ۳ میلیون ۶۰۰ هزار نفر مستمری بگیر و بیش از ۱۴ میلیون نفر بیمه شده اصلی و یک میلیون ۴۰۰ هزار نفر کارفرما تحت پوشش تامین اجتماعی هستند، در حال حاضر ۶۴ هزار نفر نیروی انسانی این سازمان در حال ارائه خدمات به این جمعیت عظیم هستند و نسبت به سال‌های گذشته، افزایش جمعیت تحت پوشش و کاهش نیروی کار سازمان را شاهد هستیم.

وی ادامه داد: اگر اجرای طرح‌های خدمات الکترونیک توسط تامین اجتماعی اجرا نمی‌شد، امروزه خروجی مثبت در ارتباط با ارائه خدمات به جمعیت تحت پوشش امکان‌پذیر نبود.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: در راستای خروجی اجرای خدمات الکتروینک در زمینه ابلاغ‌های الکترونیک در خرداد ۱۴۰۰ حدود ۹۷ درصد خدمات سازمان تامین اجتماعی بصورت غیرحضوری ارائه شده است.

کد خبر: ۹۶٬۳۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha