۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۵
ظرفیت تولید ماسک در استان تهران ۲۰ برابر می‌شود
معاون استاندار تهران:

ظرفیت تولید ماسک در استان تهران ۲۰ برابر می‌شود

تهران - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: هماهنگی های لازم برای ۲۰ برابر شدن ظرفیت تولید ماسک در استان انجام شده است.

محمد امامی امین در گفتگو با خبرنگار بازار از اهتمام واحدهای صنعتی استان تهران برای تبدیل خط تولید به مواد ضد عفونی خبر داد و افزود: تاکنون ٥٠ واحد صنعتی استان تهران بخشی از تولید خود را به محلول ضدعفونی تغییر دادند.

وی گفت: میزان تولید ماسک در استان تهران نیز چند برابر افزایش یافته است و به عنوان مثال ظرفیت تولید ماسک در یکی از کارخانه ها هشت برابر شده است و می تواند، این ظرفیت تولید را حتی ۲۰ برابر نیز کنند، که طی سه روز آینده این اتفاق خواهد افتاد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران اضافه کرد: در یکی از کارخانه های دماوند به صورت روزانه ۵۰ هزار بسته محصول ضدعفونی و تنها در یکی از کارخانه ها روزانه ۶۵ هزار ماسک تولید می شود.

امامی امین فقدان ظرف برای پر کردن مواد ضدعفونی در برخی کارخانه هایی که توان تولید مواد ضدعفونی دارند، را به عنوان معضلی در این زمینه توصیف کرد و گفت: با یکی از کارخانه هایی که توان تولید مواد ضدعفونی کننده را دارا است، برای تولید روزانه ۲۰۰ هزار قوطی و ظرف مواد ضدعفونی هماهنگی لازم انجام شده است.

کد خبر: ۹٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha