۹ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
ورود ۱۷۰۰ مترمکعب در ساعت پساب به نیروگاه برق شهید مفتح
مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح عنوان کرد:

ورود ۱۷۰۰ مترمکعب در ساعت پساب به نیروگاه برق شهید مفتح

همدان - دیناروند، مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح از ورود یک هزار و ۷۰۰ مترمکعب در ساعت پساب به نیروگاه برق شهید مفتح خبر داد.

عبدالمجید دیناروند در گفتگو با خبرنگار بازار بابیان اینکه نیروگاه برق شهید مفتح دو درصد از نیاز برق کشور را تامین می کند؛ گفت: این میزان شامل برق مصرفی کل استان همدان است.

وی با بیان اینکه طی سه ماهه نخست امسال رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا کنون شکسته شد، افزود: نیروگاه برق شهید مفتح در فصل بهار امسال در مقایسه با بهار سال گذشته ۳۰ درصد افزایش تولید داشته است.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح با اشاره به اینکه در این نیروگاه به ازای هر مگاوات ۵۰ لیتر صرفه جویی در مصرف آب داشته ایم، ادامه داد: نیروگاه شهید مفتح از سال ۹۵ تا کنون از پساب تصفیه شده شهر همدان استفاده می کند.

دیناروند گفت: در حال حاضر یک هار و ۷۰۰ متر مکعب در ساعت پساب وارد نیروگاه برق شهید مفتح شده و بیش از ۹۰ درصد از نیاز نیروگاه به آب از طریق پساب همدان تأمین می شود.

وی اضافه کرد: اقدامات انجام شده به گونه ای است که کمتر از ۱۰ درصد نیز از منابع زیر زمینی برای آب شرب استفاده می شود.

مدیرعامل نیروگاه شهید مفتح یادآور شد: بسیاری از بیماران کرونایی نیازمند دستگاه اکسیژن هستند ضمن اینکه در بیمارستان ها دارویی هایی هستند که باید در دمای خاصی نگهداری شوند که این مسائل باعث شده تعهد ما به تولید برق بیشتر شود.

کد خبر: ۹۶٬۳۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha