۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۲
رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح شکسته شد
در سه ماهه نخست امسال؛

رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح شکسته شد

همدان - اختری، معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: طی سه ماهه نخست امسال رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تاکنون شکسته شد.

پژمان اختری در گفتگو با خبرنگار بازار عنوان کرد: طی سه ماهه نخست امسال رکورد تولید برق نیروگاه شهید مفتح از ابتدای راه اندازی تا کنون شکسته شد.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح گفت: رکورد تولید برق با تولید بیش از یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در سه ماهه نخست امسال در نیروگاه شهید مفتح شکسته شد.

اختری ضمن اعلام این خبر افزود: این میزان تولید بیش از ۳۰ درصد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی تولید برق خرداد سال جاری را بیش از ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی اعلام کرد و گفت: تولید نسبت به خردادماه سال گذشته هفت درصد رشد نشان می دهد.

اختری با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «تولید و پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» بر عزم جدی پرسنل نیروگاه در تولید حداکثری و پایدار و تکرار موفقیت ها در پیک تابستان تأکید کرد.

معاون تولید نیروگاه شهید مفتح یاداور شد: نیروگاه شهید مفتح با چهار واحد بخار به ظرفیت هزار مگاوات، علاوه بر تأمین برق استان همدان و پایداری بی‌نظیر در تولید انرژی به نقطه ثقل شبکه برق در غرب کشور تبدیل شده است.


 

کد خبر: ۹۶٬۱۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha