۷ تیر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۸
اشتغال ۲۸ هزار نفر در واحدهای صنفی شهر بوشهر
رئیس اتاق اصناف بوشهر خبر داد

اشتغال ۲۸ هزار نفر در واحدهای صنفی شهر بوشهر

بوشهر- گراشی رئیس اتاق اصناف بوشهر از اشتغال ۲۸ هزار نفر در واحدهای صنفی شهر بوشهر خبر داد.

مصطفی گراشی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: اتاق اصناف استان بوشهر همواره در کنار اصناف و مردم بوده و به گونه‌ای عمل می‌کنیم که مردم رضایت کافی را از اصناف داشته باشند.

وی در ارتباط با گرانی و تورم در بازار نیز بیان کرد: هیچ صنفی از گران شدن کالاها و اقلام مختلف، سود نمی‌کند و برعکس وقتی اجناس و کالاها گران شوند به دلیل کاهش قدرت خرید مردم، اصناف بیشترین ضرر را می‌کنند.

رئیس اتاق اصناف بوشهر خاطر نشان کرد: گرانی کالاها در بازار نهایتا منجر به رکود بازار و کسادی مغازه‌ها می‌شود و برخی اصناف با ورشکستگی مواجه شده و اشتغال نیز کاهش می‌یابد.

گراشی ابراز داشت: امیدوارم با تدابیر مسئولان کشور، تورم کاهش یابد و قیمت‌ها دارای ثبات بیشتری شود تا اصناف نیز رونق گرفته و وضعیت کسب و کار در استان، بهتر و پررونق‌تر از قبل شود.

رئیس اتاق اصناف بوشهر از اشتغال ۲۸ هزار نفر در واحدهای صنفی شهر بوشهر خبر داد و افزود: در حال حاضر بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در شهر بوشهر مرکز استان فعال هستند و بالغ بر ۲۸ شغل توسط واحدهای صنفی در بندر بوشهر ایجاد شده که رقم بالایی برای استان است.

گراشی یادآور شد: نظارت بر اصناف به منظور مقابله با گرانفروشی و کم‌فروشی توسط اتاق اصناف و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی استان و سایر نهادهای ذیربط با کیفیت مطلوبی به طور مکرر انجام می‌شود و امیدوارم نهایتا به رضایتمندی مردم منجر شود.

کد خبر: ۹۶٬۱۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha