۱۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
بازنگری ۱۰۷ فقره استاندارد ملی در استان همدان
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

بازنگری ۱۰۷ فقره استاندارد ملی در استان همدان

همدان - ملیحی، معاون استاندارد سازی و آموزش استاندارد استان همدان از بازنگری ۱۰۷ مورد استاندارد ملی در استان همدان خبر داد.

سیدعلی ملیحی در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به اینکه سال گذشته ۳۰ مورد تدوین استانداردهای ملی انجام شد، عنوان کرد: در این زمینه به ۱۱ شاخص توجه شده تا بتوانیم در مسیر توانمندسازی، به روز رسانی و آموزش قدم برداریم.

وی با بیان اینکه در این زمینه ۴۵۳ نفر مدیر کیفیت در سطح استان همدان داریم، گفت: سال گذشته علی رغم شرایط و محدودیت های کرونایی، بالغ بر ۱۲ هزار و ۷۳۰ نفر ساعت در این زمینه آموزش داشته ایم.

معاون استاندارد سازی و آموزش استاندارد استان همدان با اشاره به بحث کارشناسان استاندارد و لزوم آموزش آن ها از برگزاری یک هزار و ۲۶۴ نفر ساعت آموزش برای این کارشناسان در سال گذشته در سطح استان همدان خبر داد و افزود: ۱۰۷ مورد استاندارد ملی نیز سال گذشته بازنگری شد.

ملیحی در این راستا با بیان اینکه باید به بحث ترویج مقوله استاندارد نیز توجه ویژه ای داشت، اظهار کرد: در این زمینه سال گذشته هشت عنوان موضوع ترویج استاندارد ملی در قالب ۳۱ زیرعنوان داشته ایم و برنامه ها به طور کامل محقق شده است.

کد خبر: ۹۶٬۱۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha