۷ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۷
۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان ساخته می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان:

۷۰ هزار واحد مسکونی در طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان ساخته می‌شود

اصفهان- قاری قرآن، مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: در مجموع ۷۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان اصفهان ساخته می‌شود.

علیرضا قاری قرآن در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به انجام ثبت‌نام پنجمین دوره اقدام ملی مسکن در کشور و همزمان در استان اصفهان اظهار داشت: برای این دوره متقاضیان از ۲۱ شهر در استان اصفهان امکان ثبت‌نام برای خرید مسکن را داشتند.

وی افزود: در این دوره متقاضیان در شهرهای اردستان، تیران و کرون، بادرود، جندق، حبیب‌آباد ، خالدآباد، خور، داران، دولت آباد، زواره، علویجه، گلپایگان، مهاباد، میمه، وزوان، نوش‌آباد، ابوزیدآباد، فرخی و شهرهای جدید بهارستان، فولادشهر و مجلسی برای طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

 مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه با پایان زمان ثبت‌نام برای طرح اقدام ملی مسکن ۳۲ هزار و ۵۴۸ متقاضی از ۲۱ شهر استان ثبت‌نام کرده‌اند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۷ هزار و ۴۰۰ نفر در شهرهای جدید و پنج هزار و ۱۲۴ نفر در ۱۸ شهر دیگر ثبت نام کردند.

 ثبت‌نام ۱۲۷ هزار و ۵۴۸ نفر برای طرح اقدام ملی مسکن در اصفهان
وی با بیان اینکه برای مرحله پنجم اقدام ملی مسکن در اصفهان ۱۱ هزار واحد مسکونی پیش بینی شده است، ابراز داشت: تامین زمین مورد نیاز برای اجرای این پروژه را در دستور کار داریم.

قاری قرآن با بیان اینکه در مجموع تاکنون بهره برداری از ۷۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح اقدام ملی در استان اصفهان تعهد شده است، ادامه داد: این در حالی است که متقاضیان برای این امر بسیار بیشتر از ظرفیت هستند و در مجموع تاکنون ۱۲۷ هزار و ۵۴۸ نفر در این طرح ثبت نام کرده‌اند.

کد خبر: ۹۶٬۰۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha