۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷
تدوین برنامه مانور مدیریت بحران وزارت نیرو در مناطق ۶گانه کشور
مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو اعلام کرد

تدوین برنامه مانور مدیریت بحران وزارت نیرو در مناطق ۶گانه کشور

مدیرکل مدیریت بحران وزارت نیرو، از ابلاغ برنامه تمرینی عملیاتی با رویکرد مدیریت هوشمند در شرایط اضطراری برای اجرا در استان‌های البرز، زنجان، فارس، خراسان شمالی، لرستان و سیستان بلوچستان خبر داد.

به‌گزارش بازار به نقل از وزارت نیرو، میثم جعفرزاده امروز یکشنبه در جلسه‌ای با حضور مدیران استانی برگزارکننده مانور پدافند غیرعامل وزارت نیرو، به بررسی و تشریح برنامه تمرینی عملیاتی سطح یک در مناطق شش‌گانه کشور با رویکرد مدیریت هوشمند در شرایط اضطراری پرداخت.

وی افزود: چندی پیش کلیات برگزاری مانورهای تمرینی آموزشی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE وزارت نیرو جهت اجرا به روسای شورای هماهنگی مدیران استانی وزارت نیرو در استان‌های البرز، زنجان، فارس، خراسان شمالی، لرستان و سیستان بلوچستان ابلاغ شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به اهداف این مانورها خاطرنشان کرد: مانورهای تمرینی آموزشی ۱۴۰۰ با هدف انسجام بخشی، هوشمندسازی خدمات و بهره‌گیری از دانش و اطلاعت روز و برای مدیریت حوادث ترکیبی پیش‌بینی شده است که در سه ماهه سوم سال‌جاری با مشارکت تمامی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو در سطح یک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدت زمان اجرای این مانورها دو روزه خواهد بود، تصریح کرد: در روز اول برگزاری مانورعملیاتی و در روز دوم به تحلیل نتایج و بررسی دستاوردهای آن پرداخته خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید، مانورهای تمرینی آموزشی مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE از سال ۱۳۹۸ برنامه‌ریزی و در سطح کشور با مشارکت شرکت‌های صنعت آب و برق استان‌ها برگزار می‌شود و تاکنون دستاوردهای ارزشمندی داشته است.

کد خبر: ۹۵٬۸۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha