۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
رشد ۱۴۵ درصدی فروش و ۸ درصدی تولید کنسانتره مس
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس اعلام کرد:

رشد ۱۴۵ درصدی فروش و ۸ درصدی تولید کنسانتره مس

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس گفت: عملکرد ۱۱ ماهه ۹۸ این شرکت، حاکی از رشد ۱۴۵ درصدی میزان فروش محصول و ۸ درصدی تولید کنسانتره مس است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، اردشیر سعدمحمدی اظهار داشت: شرکت ملی صنایع مس ایران از ابتدای فروردین تا پایان بهمن‌ امسال، ۲۰ هزار و ۱۸۲ میلیارد تومان محصول به فروش رساند.

وی افزود: همچنین میزان فروش این شرکت در بهمن ۹۸، حدود یک هزار و ۸۷۱ میلیارد تومان بود.

افزایش یک هزار تنی تولید

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با اشاره به افزایش حدود یک هزار تنی تولید کاتد مس در ۱۱ ماهه ۹۸ گفت: این شرکت طی مدت مذکور، ۲۲۴ هزار و ۳۳۳ تن کاتد مس تولید کرد.

وی افزود: همچنین شرکت ملی مس طی این مدت، ۲۷۴ هزار و ۲۵۰ تن آند تولید کرد که نسبت به برنامه، ۲ درصد رشد یافت.

سعد محمدی تصریح کرد: طی ۱۱ ماهه امسال، کارخانه ذوب مجتمع مس سرچشمه، ۲۱۸ هزار و ۶۳۴ تن تولید کرد که نسبت به برنامه (۱۹۷ هزار و ۴۳۴ تن)، ۱۱ درصد و نسبت به تولید مدت مشابه سال گذشته، ۱۹ درصد رشد داشت.

وی ادامه داد: میزان تولید کاتد پالایشگاه مجتمع مس سرچشمه نیز طی این مدت، ۱۴۸ هزار و ۴۹۸ تن بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۷ درصد رشد داشت.

رشد ۳ درصدی کنسانتره مس نسبت به برنامه

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس با اشاره به رشد ۳ درصدی کنسانتره مس نسبت به برنامه، گفت: این شرکت طی ۱۱ ماهه امسال، یک میلیون و ۹۳ هزار تن کنسانتره مس تولید کرد. برنامه تولید این محصول طی مدت مذکور، یک میلیون و ۵۷ هزار تن بود.

وی ادامه داد: این شرکت طی مدت یاد شده، در مجموع ۲۷۳ هزار و ۷۱۹ تن مس محتوی معدنی تولید کرد که در مقایسه با برنامه (۲۶۵ هزار و ۴۴۲ تن)، ۳ درصد رشد داشت.

به گفته مدیرعامل شرکت مس، طی ۱۱ ماهه سال جاری، درمجموع ۴۹ میلیون و ۴۲۴ هزار تن سنگ سولفور برداشت شد که ۳ درصد از برنامه پیش بینی شده، جلوتر است

کد خبر: ۹٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha