صادرات و ایجاد اشتغال  در فضای مناسب اقتصادی ممکن می شود
رئیس کمیسیون ICT اتاق بازرگانی ایران در گفتگو با بازار

صادرات و ایجاد اشتغال در فضای مناسب اقتصادی ممکن می شود

طلایی، رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران گفت: سهم ۱۵ درصدی بخش خصوصی دراقتصادملی بسیار ناچیز است و در دولت آینده سهم بخش خصوصی در توسعه اقتصادی کشور تا ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

بازار؛ گروه اصناف و بازرگانی: «محمد رضا طلایی» در پاسخ به سوال خبرنگار بازار در خصوص سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی افزود: بهترین شرایط این است که اقتصاد کشور تا ۱۰۰ درصد در اختیار بخش خصوصی باشد تا رشد و توسعه اقتصادی با سرعت بیشتری عملی شود.

این عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه افزایش سهم بخش خصوصی در اقتصاد ملی نیازمند برنامه ریزی مناسبی است، گفت: در صورتی که نقشه راه توسعه اقتصادی کشور تدوین شود در این صورت شاهد رونق اقتصادی در کشور خواهیم بود.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی ایران یادآورشد: برای فراهم شدن زمینه تاثیرگذار بخش خصوصی بر توسعه اقتصاد ملی باید همکاری های تجاری و روابط سیاسی ایران با دنیای خارج بیش از پیش تقویت شود و قوانین و مقررات در حوزه اقتصادی و تجارت نیز در کشور تسهیل شود.

حضور قدرتمند بخش خصوصی در اقتصاد ملی نیازمند حذف قوانین و مقررات زاید در حوزه تولید است
طلایی با بیان اینکه حضور قدرتمند بخش خصوصی در اقتصاد ملی نیازمند حذف قوانین و مقررات زاید در حوزه تولید است گفت: با رفع موانع تولید باید زمینه حضور بیشتر بخش خصوصی در اقتصاد ملی فراهم شود که در این صورت شاهد امنیت و ثبات اقتصادی در کشور خواهیم بود.

توسعه صادرات، افزایش تولید و ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی نیازمند ثبات اقتصادی است تا در امنیت کامل، فعالان اقتصادی بخش خصوصی بتوانند به بنگاه داری خود ادامه دهند

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی ایران بیان کرد: بدون شک یک فعال اقتصادی که ایجاد اشتغال و کارآفرینی می کند به یک فضای مناسب کاری نیاز دارد تا بتواند با ساده ترین روش ها بنگاه اقتصادی خود را اداره کند.

این عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران تاکید کرد: توسعه صادرات، افزایش تولید و ایجاد اشتغالزایی و کارآفرینی نیازمند ثبات اقتصادی است تا در امنیت کامل، فعالان اقتصادی بخش خصوصی بتوانند به بنگاه داری خود ادامه دهند.

یکی از مهم ترین شاخص های توسعه کسب و کار ایجاد امنیت اقتصادی است
عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران تصریح کرد: یکی از مهم ترین شاخص های توسعه کسب و کار ایجاد امنیت اقتصادی است و هرگونه جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی در بخش های مختلف اقتصادی فقط در شرایط ثبات اقتصادی میسر است.

رئیس کمیسیون فناوری اطلاعات و ارتباطات و اقتصاد رسانه اتاق بازرگانی ایران اظهار داشت: افزایش صادرات و توسعه سرمایه گذاریها در یک فضای مناسب اقتصادی فراهم می شود و در شرایطی که آینده اقتصادی ایران مشخص نیست، نباید توقع توسعه اقتصادی داشته باشیم.

باید شرایط مناسب برای فعالیت در اقتصاد ایران فراهم شود
طلایی تاکید کرد: زمانی افراد برای انجام سرمایه گذاری رغبت نشان می دهند که شرایط مناسب برای فعالیت در اقتصاد ایران فراهم شود و امیدواریم در دولت آینده به این مسایل توجه جدی شود.

افزایش صادرات و توسعه سرمایه گذاریها در یک فضای مناسب اقتصادی فراهم می شود و در شرایطی که آینده اقتصادی ایران مشخص نیست، نباید توقع توسعه اقتصادی داشته باشیم

این عضو اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی ایران با بیان اینکه تسهیل فعالیت های اقتصادی و بنگاه داری به توسعه فعالیت های بخش خصوصی و سرمایه گذاری کمک می کند، گفت: انتظار داریم در دولت آینده با تسهیل قوانین و مقررات کسب و کار برای فعالان اقتصادی رونق بگیرد.

کد خبر: ۹۵٬۷۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha