۶ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶
۱۱ میلیون لیتر سوخت در خراسان شمالی توزیع شد
مدیرعامل شرکت نفت خراسان شمالی:

۱۱ میلیون لیتر سوخت در خراسان شمالی توزیع شد

بجنورد- مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در سه‌ماهه سال جاری بیش از ۱۱ میلیون لیتر سوخت در بخش کشاورزی استان توزیع شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی مجتبی شکوری با اشاره به توزیع ۱۱ میلیون و ۸۰۰ لیتر سوخت در بخش کشاورزی خراسان شمالی اظهار داشت: تأمین و توزیع مطلوب سوخت بخش کشاورزی استان یکی از وظایف اصلی این شرکت است که خوشبختانه با تلاش همکاران و با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان این مهم از طریق زیرساخت بانکی و به‌صورت الکترونیکی به نحو مطلوبی صورت پذیرفته است.

وی افزود: تخصیص سهمیه سوخت بخش کشاورزی بر اساس سطح زمین زیر کشت، تعداد ادوات کشاورزی و اجرای طرح راستی آزمایی انجام می‌شود و ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر گازوئیل در فصل بهار بین مصرف‌کنندگان بخش کشاورزی در سراسر استان توزیع شد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: سوخت تحویلی هر تراکتور براساس سطح زیر کشت و با ثبت ۱۲ هزار و ۲۷۴ درخواست در سه‌ ماهه ابتدای سال در سامانه سدف صورت پذیرفته است.

شکوری افزود: با هماهنگی صورت گرفته با سازمان جهاد کشاورزی استان ۱۲ میلیون لیتر سوخت برای ماشین آلات کشاورزی در فصل تابستان پیش بینی شده است.
 

کد خبر: ۹۵٬۶۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha