۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۱
راه اندازی گلخانه هیدروپونیک در روستای کرشت با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار/برای ۲۲ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود
مدیر جهاد کشاورزی پردیس:

راه اندازی گلخانه هیدروپونیک در روستای کرشت با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار/برای ۲۲ نفر اشتغالزایی ایجاد می شود

پردیس- مدیر جهاد کشاورزی پردیس با اشاره به راه اندازی گلخانه هیدروپونیک در روستای کرشت با ۴۰ میلیارد ریال اعتبار گفت: این گلخانه درصورت آغاز فعالیت برای ۲۲ نفر در سطح شهرستان اشتغال ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد قریشی پیش از ظهر یکشنه در حاشیه بازدید از یک واحد گلخانه هیدروپونیک در روستای کرشت که با محوریت پیگیری برای آغاز فعالیت و بررسی راهکارهای رفع موانع مربوطه و به همراهی کارشناسان واحدهای تخصصی انجام گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این واحد گلخانه ای با مساحت حدود ۵۰۰۰ متر با هزینه ای بالغ بر ۴۰میلیارد، راه اندازی شده و درصورت آغاز فعالیت قابلیت اشتغال ۲۲ نفر را درسطح شهرستان دارا است.

قریشی با تاکید بر تشویق سرمایه گذاران و رونق تولید گفت: واحدهای تولیدی غیرفعال بخش کشاورزی پردیس به چرخه تولید بازمی گردند.

مدیر جهاد کشاورزی پردیس تاکید بر راه اندازی واحدهای گلخانه ای در راستای استفاده بهینه از آب، تولید محصولات کشاورزی با کیفیت و استفاده مناسب از انرژی و کاهش هزینه‌های تولید را از اولویت‌های اساسی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان پردیس دانست و اضافه کرد: عدم توجه به مشکلات تولیدکنندگان باعث می شود زحمات و تلاش های آن ها به ثمر نرسیده و انتظارات برآورده نشود؛ بنابراین تمام تلاش خود را بر برگرداندن دوباره واحدهای تولیدی غیرفعال و راکد به چرخه تولید متمرکز می سازیم.

وی بیان داشت: درهمین راستا روزگذشته نیز از یک واحد دامداری نیمه فعال در روستای طاهرآباد با پروانه ۱۸۰راس گوساله بازدید شده بود و به منظور تلاش برای رفع موانع آن واحد ازسوی مدیریت،  نیز قول های مساعد و دستور پیگیری داده شد.

کد خبر: ۹٬۵۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمود غلامی IR ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۴
      0 0
      بخدا تا حالا یه زمین که تو کرشت جهاد خراب کرده کشاورزی نشده خودشون میدونن این منطقه کشاورزی نیست