۵ تیر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴
ساخت ۳هزار واحد مسکن ویژه محرومان در اردبیل/ هیچ مشکلی در طرح اقدام ملی مسکن نداریم
مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل:

ساخت ۳هزار واحد مسکن ویژه محرومان در اردبیل/ هیچ مشکلی در طرح اقدام ملی مسکن نداریم

اردبیل- سبحانی، مدیرکل بنیاد مسکن اردبیل گفت: قرار است تا دو ماه آینده همه سه هزار واحد مسکن محرومان تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

فرهاد سبحانی در گفتگو با خبرنگار بازار، از ساخت سه هزار واحد مسکن محرومان در استان اردبیل خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این واحدها ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده تا با همراهی خیرین و سایر نهادها واحدهای مسکونی محرومان تکمیل و در اختیار آنها قرار گیرد.

وی تصریح کرد: ما یک‌هزار و هشتصدومین واحد مسکن محرومان را در هفته‌های گذشته به بهره‌برداری رساندیم و قرار است تا دو ماه آینده همه ۳ هزار واحد مسکن محرومان تکمیل و تحویل متقاضیان شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از مقاوم‌سازی ۵۶ درصدی واحدهای مسکونی روستایی در سطح استان خبر داد و تصریح کرد: با ابلاغ سهمیه‌های سالانه نوسازی و مقاوم‌سازی واحدهای مسکونی روستایی با سرعت به انجام می‌رسد.

سبحانی به روند احداث مسکن اقدام ملی در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر اشاره کرد و گفت: سهمیه شهرستان‌های استان اردبیل یک‌هزار و ۵۲۰ واحد بوده که در خلخال احداث ۱۴۰ واحد، مشگین‌شهر ۱۶۰ واحد و پارس‌آباد نیز ۱۲۰ واحد شروع شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: در مرحله اول ساخت ۱۰ واحد در سرعین، ۶۰ واحد در نیر و ۱۲ واحد نیز در نمین آغاز شده که در دور جدید ثبت‌نام‌ها متقاضیان بیشتری مدارک لازم را ارائه کردند که انتظار می‌رود با پایش هر چه سریعتر نسبت به واگذاری زمین و شروع آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها به صورت گروهی برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها انجام شود.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل خاطر نشان کرد: ما هیچ مشکلی را در احداث طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان نداریم و به اندازه کافی زمین در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد تا احداث واحدها به صورت گروهی در شهرهای مختلف با حمایت بنیاد مسکن و پرداخت تسهیلات انجام شود.

کد خبر: ۹۵٬۵۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha