۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۵
کارخانه روغن نباتی جهان ظرفیت تولید را به ۱۵۰ تن افزایش دهد
رئیس سازمان صمت زنجان:

کارخانه روغن نباتی جهان ظرفیت تولید را به ۱۵۰ تن افزایش دهد

زنجان- فغفوری، رئیس سازمان صمت زنجان با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی جهان باید ظرفیت تولید خود را افزایش دهد، گفت: این واحد تولیدی باید ظرفیت تولید خود را از ۲۵ تن به ۱۵۰ تن افزایش دهد. 

ناصر فغفوری در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه برای خرداد و تیرماه سالجاری ۳۸۵ تن روغن پخت و پز روغن نباتی جهان وارد بازار استان شده است، گفت: همچنین ۷۰۰ تن هم روغن خوراکی توسط شرکتهای دیگر در استان توزیع شده است. 

وی با بیان اینکه ۲۰۵ تن روغن ۸۱۰ گرمی جهان در تمام شهرستانهای استان توزیع شده است، اظهار کرد: همچنین در چهار شهرستان محروم استان خدابنده، ایجرود، سلطانیه و ماهنشان هم بیش از ۵۰ تن طی هفته آینده توزیع می شود. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: همچنین حواله ۵۰۰ تن روغن خام جهان صادر شده و در اختیار اصناف و فروشگاهها قرار می گیرد. 

فغفوری با بیان اینکه کارخانه روغن نباتی جهان باید ظرفیت تولید خود را افزایش دهد، تاکید کرد: این واحد تولیدی باید ظرفیت تولید خود را از ۲۵ تن به ۱۵۰ تن افزایش دهد. 

وی ابراز داشت: در حال حاضر این استان در تامین اقلام اساسی مشکلی ندارد و برای سه ماه آینده هم به اندازه کافی کالاهای اساسی به بازار تزریق خواهد شد. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه نظارت و بازرسی از بازار با جدیت در استان زنجان انجام می شود، تصریح کرد: بازرسی از اصناف با همکاری تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی استان به خوبی انجام و با متخلفین به جد برخورد می شود. 

کد خبر: ۹۵٬۴۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha