۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
کارگروه ویژه با فعالیت رمز ارزهای غیرمجاز مقابله کند
استاندار قزوین:

کارگروه ویژه با فعالیت رمز ارزهای غیرمجاز مقابله کند

قزوین- استاندار قزوین گفت: برخورد جدی با فعالیت رمزارزهای غیر مجاز با تشکیل کارگروه ویژه در استان پیگیری شود.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور صبح پنج شنبه در هفتاد و سومین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که  با حضور رئیس اتاق بازرگانی، دادستان و رئیس مجمع نمایندگان استان در استانداری قزوین تشکیل شد، اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات حجت را بر مسئولان تمام کرد و امیدواریم دولت جدید بتواند با تدبیر و عقلانیت و استفاده از نیروهای کارشناس و توانمند مشکلات را حل کند.

وی افزود: نگاه رئیس جمهور جدید در بکارگیری نیروهای توانمند و رویکرد فراجناحی بسیار ارزشمند است و حتمأ کارگشا خواهد بود.

جمالی پور افزود: خوشبختانه در استان تعامل بسیار خوبی میان نمایندگان و دستگاه قضایی و مدیران اجرایی وجود دارد و از همکاری دادستان و رئیس دادگستری و بازرس کل استان تشکر می کنیم.

وحدت و انسجام ضرورت موفقیت در کارها
وی گفت: کشور در سایه همکاری و انسجام ساخته می شود و ما نباید با هم دعوا کنیم زیرا اختلافات ارزشهای کارهای انجام شده را نابود می کند.
استاندار قزوین  یادآور شد: کارهای بزرگی در کشور انجام شده اما وقتی به هم تهمت زدیم و همدیگر را تخریب کردیم کارهای بزرگ ما زیر سیطره دعواهای سیاسی پنهان شد.

وی بیان کرد: امروز در استان قدردان نمایندگان و رئیس مجمع هستیم که با علیرغم اختلافات سیاسی در مسیر خدمت نگاه مشترک داشتند و همکاری آنها با استانداری موجب تسریع در خدمت رسانی شده است.

استاندار قزوین تصریح کرد: اگر اختلافات سیاسی موجب تنازع و فاصله گرفتن شود و خدمت رسانی کاهش یابد همه متضرر می شویم لذا همه باید برای تقویت وحدت و انسجام تلاش کنیم.

وی افزود: همه دغدغه خدمت دارند و ما قدردان تولیدکنندگان هستیم و باور داریم امروز سرمایه گذار حافظ امنیت و اشتغال و آرامش کشور است و همه باید در خدمت تولید باشیم.

استاندار قزوین یادآور شد: در خصوص رمز ارزها تصمیم گرفتیم بک کارگروه تشکیل شود و نمایندگان دادستانی و امنیتی حضور دارند و همه پیشنهادات به کمیته ارجاع شود و تصمیم واحد گرفته شود.

برخورد با رمز ارزهای غیرمجاز 
استاندار قزوین افزود: حتی اگر برق به میزان کافی باشد باید با رمز ارزهای غیرمجاز برخورد شود.

وی گفت: شرایط کشور ویژه است بخشی از تکنولوژی خارجی است و وابسته است قطعاتی همچنان باید از خارج تامین شود و ۱۴ هزار مگاوات تولید انرژی برق آبی داشتیم که به دلیل کاهش بارش ها دچار چالش شده در تولید برق رتبه ۱۹ در جهان هستیم و ۸۰ هزار مگاوات تولید برق دچار چالش شده و ۲۰ هزار مگاوات کم داریم و تحریم های ظالمانه هم موثر بوده است.

وی افزود: باید از نیروگاه خورشیدی استفاده می کردیم و امیدواریم این موضوع در اولویت باشد تا بتوانیم چالشها را کم کنیم.

کد خبر: ۹۵٬۳۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha