۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
اجاره اسفندماه پارکینگ‌های عمومی قم بخشیده شد/ ضدعفونی فضاهای عمومی
رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم:

اجاره اسفندماه پارکینگ‌های عمومی قم بخشیده شد/ ضدعفونی فضاهای عمومی

قم - رئیس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از بخشش اجاره بهای اسفندماه پارکینگ‌های عمومی قم به دلیل مشکلات اقتصادی ناشی از شیوع کرونا خبر داد.

علی نیک در گفتگو با بازار، با اشاره به مطالبات شهروندان درخصوص رایگان سازی پارکینگ‌های عمومی با توجه به بخشش اجاره بهای پارکینگ‌ها از سوی شهرداری اظهار داشت: با توجه به وضعیت بحرانی به وجود آمده بر اثر شیوع ویروس کرونا و با توجه به عدم مراجعه شهروندان به پارکینگ‌ها همین موضوع موجب کاهش شدید درآمدهای این مراکز شده است.

وی ادامه داد: به منظور حفظ و کمک به بخش خصوصی اجاره بهای اسفندماه بر اساس مصوبه هیئت مدیره به پیمانکاران بخشیده شده است ولی هزینه‌های جاری پارکینگ‌ها از جمله حقوق پرسنل پارکینگ، بیمه کارکنان، هزینه برق، نظافت، سرویس و نگهداری آسانسورها و سیستم‌های داخلی و … به قوت خود باقی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم افزود: با توجه به اینکه درآمدهای فعلی پارکینگ‌ها کفاف هزینه‌ها را در این شرایط نمی‌دهد، از همین رو این تصمیم اتخاذ شده است.

نیک با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رعایت بهداشت و حفظ سلامت شهروندان در زمان پرداخت هزینه پارکینگ، گفت: به منظور حفظ سلامت کارکنان و شهروندان همه کارت‌ها در هر روز فقط یکبار استفاده می‌شود و در پایان روز همه کارت‌ها با محلول ضدعفونی کننده پاکسازی می‌شود؛ علاوه بر این تمام قسمت‌هایی که در دسترس شهروندان است از جمله سرویس پله‌ها، آسانسورها، پله برقی‌ها و سایر سطوح در دسترس نیز روزانه در چند نوبت ضدعفونی می‌شوند.

کد خبر: ۹٬۵۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha