۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۴
پرداخت مطالبات بازنشستگان و کشاورزان تا پایان دولت دوازدهم
رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور اعلام کرد

پرداخت مطالبات بازنشستگان و کشاورزان تا پایان دولت دوازدهم

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه کل کشور گفت: تمام مطالبات بازنشستگان، پیمانکاران و کشاورزان از دولت تا پایان فعالیت دولت دوازدهم طی چهل روز آینده پرداخت می‌شود.

به گزارش بازار، رئیس سازمان برنامه و بودجه در گرگان اعلام کرد: پاداش بازنشستگی کارکنان دولت، فرهنگیان، دانشگاهیان و پیمانکارانی که طرح‌های دولت را اجرا کرده اند تا ۴۰ روز آینده تسویه خواهد شد.

محمدباقر نوبخت با بیان اینکه تعهد خرید تضمینی گندم با سازمان برنامه و بودجه است افزود: تاکنون ۸۵ درصد مطالبات گندمکاران و بخشی از طلب کلزاکاران پرداخت شده است و طلب باقی مانده کشاورزان هم در همین دولت پرداخت می‌شود.

وی همچنین با اشاره به طرح متناسب سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین گفت: بر اساس این طرح پرداخت حقوق بازنشستگان نیز تا ۹۰ درصد حقوق شاغلین تنظیم و اجرا شد و لایحه مربوطه برای دائمی شدن اجرای آن در روزهای آینده در اختیار مجلس شورای اسلامی قرار خواهد گرفت.

نوبخت همچنین همسان سازی حقوق اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های زیر نظر وزارت علوم با دانشگاه‌های علوم پزشکی را از دیگر برنامه‌های در حال اجرا در دولت دوازدهم برشمرد.

معاون رئیس جمهور همچنین با اشاره به تصویب کلیات لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس افزود: جزئیات این طرح نیز در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است و در صورت نهایی شدن در احکام فرهنگیان از اول فروردین ۱۴۰۰ اعمال خواهد شد.

کد خبر: ۹۵٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha