۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۷
مشکلات واحدهای صنعتی قزوین از نزدیک بررسی می شود
استاندار قزوین:

مشکلات واحدهای صنعتی قزوین از نزدیک بررسی می شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: مشکلات واحدهای صنعتی باید از نزدیک بررسی و با استفاده از ظرفیت های استانی حل و فصل گردد.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه به همراه بازدید عیسی قبادی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، رضا طاهری فرماندار تاکستان، حمیدرضا خانپور مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی، عزیزالله افضلی مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی از مدیران اقتصادی استان از چند واحد تولیدی و صنعتی در شهرستان تاکستان بازدید کرد و اظهار داشت: یکی از مهم ترین برنامه هایی در طی چند سال گذشته در دستور کار خود قرار دادیم، این بوده است که مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی استان را از نزدیک مورد بررسی قرار دهیم.

وی بیان کرد: در تمام این مدت سعی کردیم در واحدهای صنعتی استان قزوین حضور پیدا کنیم و پای صحبت های تولید کنندگان و صنعتگران استان بنشینیم و مشکلات را یک به یک از زبان این فعالین اقتصادی بشنویم.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در حالی که سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها را پشت سر می گذاریم تلاش کردیم تا با بسیج مدیران استان برای همراهی در رفع مشکلات حوزه تولید بتوانیم اتفاقات خوبی را در این خصوص در استان ایجاد کنیم.

وی گفت: تحقق شعار رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و مانع زادیی ها از مهم ترین برنامه های استان قزوین برای امسال است و از این رو به همه مدیران دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است تا در این زمینه باید تمام همراهی های لازم را انجام دهند.

استاندار قزوین در ادامه از یک  واحد تولید انواع لفاف های بسته بندی با اشتغال ۱۳۵ نفری و یک واحد تولید ورق ام دی اف با اشتغالزایی ۴۵ نفره بازدید کرد.

جمالی پور همچنین از یک واحد تولید انواع جعبه کارتن با ۱۱ نفر اشتغال و یک واحد تولید انواع خوراک دام و طیور با اشتغالزایی ۱۰ نفره بازدید کرد.

کد خبر: ۹۵٬۲۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha