۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷
اعلام آمادگی سازمان اتکا برای فروش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی
معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد؛

اعلام آمادگی سازمان اتکا برای فروش محصولات استراتژیک خراسان جنوبی

بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هلدینگ صنایع غذایی سازمان اتکا برای فروش محصولات استراتژیک استان اعلام آمادگی کرده است.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ مشیرالحق عابدی با بیان این مطلب در جلسه برنامه ریزی و ساماندهی خرید محصولات استراتژیک استان خاطرنشان کرد: بنا به تأکید شخص استاندار مبنی بر فراهم آوردن شرایط و تأمین بازار فروش امن و مداوم برای محصولات کشاورزی استان، نشستی تخصصی با مدیران هلدینگ اقتصادی اتکا برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه، ضمن تشریح ظرفیت های کشاورزی استان، از فروشگاه های زنجیره ای اتکا به عنوان بسترهای مناسبی برای فروش محصولات کشاورزی نام برده شد.

معاون استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: مذاکرات صورت گرفته در نشست به ترغیب این هلدینگ اقتصادی بزرگ به سرمایه گذاری در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی و ایجاد بازار فروش آنها انجامید.

عابدی ادامه داد: بر اساس این مذاکرات، در اولین گام، به منظور بسته بندی و فروش محصولات کشاورزی با نشان تجاری اتکا، به زودی تفاهم نامه ای فی مابین استان و هلدینگ اتکا منعقد می شود.

 مشارکت اتکا برای سرمایه گذاری در خراسان جنوبی
وی متذکر شد: بنا به اهمیت موضوع، تشکل های استان می بایست نسبت به تعیین و ثبت نشان های تجاری مناسب برای فروش محصولات اقدام نمایند تا محصولات کشاورزی با برند خراسان جنوبی نیز در فروشگاه های اتکا به فروش برسند.

معاون استاندار خراسان جنوبی در ادامه به فراهم بودن شرایط این هلدینگ برای سرمایه گذاری در زمینه فرآوری محصولات کشاورزی اشاره کرد و  اظهار داشت: هلدینگ صنایع غذایی اتکا اعلام آمادگی کرده که با همکاری هلدینگ کشاورزی و دامپروری این سازمان و نیز کمک بخش خصوصی و مشارکت سرمایه گذاران استان، نسبت به خرید دانه های روغنی و راه اندازی واحدهای روغن کشی اقدام نماید.

وی تأکید کرد: در این حالت، ۵۲ درصد سهام کارخانه هایی که فعال شوند، در اختیار مردم و سرمایه گذاران استان قرار می گیرد.

به گفته وی؛ با توجه به نتایج خوبی که مذاکرات اولیه به همراه داشته، به زودی مقدمات کار فراهم می شود و تفاهم نامه بین دو حوزه استانداری خراسان جنوبی و سازمان اتکا به امضا می رسد.

سازمان اتکا از چهار هلدینگ صنایع غذایی، بازاریابی، فروشگاهی، کشاورزی و دامپروری تشکیل شده است.

کد خبر: ۹۵٬۲۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha