۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
مراجع هجده گانه پروانه تاسیس به موانع تولید تبدیل شده‌اند| رئیس جمهور منتخب گرانی ها را تعدیل کند
عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بازار:

مراجع هجده گانه پروانه تاسیس به موانع تولید تبدیل شده‌اند| رئیس جمهور منتخب گرانی ها را تعدیل کند

علیرضا زندیان عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ما در زمینه صدور موافقت نامه های اصولی و پروانه تاسیس ۱۸ مرجع داریم، مراجعی که خود به موانع تبدیل شده اند.

علیرضا زندیان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با بیان اینکه مشکلات اقتصادی ما در دل تولید نهفته شده است، گفت: اگر تولید در تمامی بخش ها اعم از بخش کشاورزی، صنعت و خدمات توسعه پیدا کند، مطمئنا این امر تاثیرات زیادی بر روی اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم در کشور خواهد داشت.

این نماینده مجلس ادامه داد: رفع مشکلات تولید،چالش های همچون تورم و گرانی را متوقف خواهد کرد که نباید این مسائل مورد غفلت قرار گیرد.

زندیان با بیان اینکه باید به لحاظ قانون گذاری از تولید حمایت شود، بیان داشت: باید قوانین دست و پاگیر تولید از میان برداشته شود. ما باید ادارات و سازمان های دست و پاگیر در زمینه تولید را حذف کنیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: ما در زمینه صدور موافقت نامه های اصولی و پروانه تاسیس ۱۸ مرجع داریم، مراجعی که خود به موانع تبدیل شده اند.

زندیان ادامه داد: اگر سعی داریم از تولید حمایت کنیم باید از تمام جنبه ها به این مسئله بپردازیم.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اقتصادی با اشاره به ماموریت های دولت سیزدهم در امور اقتصادی بیان داشت: درد مهم امروز مردم، درد معیشت است.درد گرانی و تورم برتمامی ارکان جامعه تاثیرگذار بوده است. یکی از اولویت های اساسی دولت سیزدهم باید معطوف به تعدیل گرانی های اخیر شود.

کد خبر: ۹۵٬۱۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha