۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹
مجموعه تفریحی غار علیصدر همدان پس از چندماه تعطیلی بازگشایی شد
مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر:

مجموعه تفریحی غار علیصدر همدان پس از چندماه تعطیلی بازگشایی شد

همدان - مجیدی، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر از بازگشایی غارعلیصدر در آغازین روزهای ایام تابستان و همزمان با سالروز میلاد با سعادت حضرت امام رضا(ع) خبرداد.

مهدی مجیدی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه اولویت اصلی در راستای احیای صنعت توریسم همدان بازگشایی این غار شگفت انگیزاست، گفت: به منظور رعایت پروتکل‌های بهداشتی و نیز رفاه حال گردشگران و تضمین ایمنی بازدید از غار، آموزش پرسنل شاغل برای رعایت مقررات و پروتکل های ویژه مدنظر بوده است.

وی با اشاره به اجرا گذاشتن شدیدتر مقررات فاصله گذاری اجتماعی و نصب علائم ویژه در این خصوص در طول مسیر و محل تردد و اجتماع گردشگران، گفت: کنترل و ثبت درجه حرارت بدن کارکنان و گردشگران و الزام داشتن گواهی بهداشتی کارکنان و اطلاع رسانی مستمر نسبت به کنترل های بهداشتی از بخش‌های مورد تاکید شرکت سیاحتی علیصدر برای بازگشایی غار علیصدر است.

مجیدی گفت: برای احیای صنعت گردشگری در شرکت علیصدر برای ایام تابستان با کمک استانداری و مسئولان مرتبط و با مجوز ستاد کرونا توانستیم با محدودیت های ویژه برای بازدید گردشگران، بزرگترین غارآبی جهان را برای بازدیدکنندگان و گردشگران آماده کنیم.

وی گفت:  با انجام این امور ضمن تضمین آسودگی خاطر مسافران، تعطیلات ایمن توام با رعایت نکات بهداشتی را برای گردشگران در علیصدر رقم خواهیم زد.

مجیدی گفت: رفع تدریجی محدودیت ها تنها راه چاره برای نجات اقتصاد گردشگری استان است.

کد خبر: ۹۵٬۰۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha