۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
اقناع مشروط نماینده مردم چابهار از پاسخ اردکانیان
در جریان سوال از وزیر نیرو انجام شد؛

اقناع مشروط نماینده مردم چابهار از پاسخ اردکانیان

سعیدی، نماینده مردم چابهار در مجلس با شرط تأمین آب شرب مردم سیستان و بلوچستان در کوتاه‌ترین زمان ممکن از پاسخ‌ وزیر نیرو قانع شد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، در نشست علنی امروز (سه‌ شنبه اول تیر ماه) مجلس شورای اسلامی طرح سوال معین الدین سعیدی و عبدالناصر درخشان از اردکانیان وزیر نیرو بررسی شد که نمایندگان سوال کننده از پاسخ‌های وزیر نیرو به سوال خود درباره علت عدم اجرای تکالیف قانون برنامه ششم توسعه خصوصا در اجرای ماده ۳۶ توسط وزارت نیرو به صورت مشروط قانع شدند.

گفتنی است در ماده ۳۶ برنامه ششم توسعه بر تأمین ۳۰ درصد از آب مورد نیاز مناطق جنوب کشور در جوار دریای عمان و خلیج فارس با استفاده از آب شیرین‌کن‌ها تأکید دارد.

نیکزاد در جریان سوال مطرح شده گفت: وزارت نیرو باید آب شرب مورد نیاز سیستان و بلوچستان را با اجرای عملیات ویژه‌ای در کوتاه‌ترین زمان ممکن تأمین کند؛ همچنین نمایندگان بارها بر رفع مشکلات قطعی برق در سراسر کشور تأکید داشتند.

سعیدی در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به تعهد آقای اردکانیان وزیر نیرو و آقای نیکزاد در زمینه پیگیری سوال بنده از به رأی گذاشتن سوال انصراف داده و قانع می‌شوم.

کد خبر: ۹۴٬۹۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha