۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶
هنوز ۵۰ درصد جامعه در اقتصاد حضور ندارند| ضرورت جلب اعتماد مردم برای سرمایه گذاری
رئیس کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با بازار:

هنوز ۵۰ درصد جامعه در اقتصاد حضور ندارند| ضرورت جلب اعتماد مردم برای سرمایه گذاری

فریدون عباسی رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: ما باید به یک ثبات اقتصادی برسیم تا جامعه اطمینان لازم را به مسائل اقتصادی داشته باشد لذا این مسئله می تواند مشکلات را برطرف کند.

فریدون عباسی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به اولویت های اقتصادی دولت سیزدهم گفت: در حال حاضر عمده مشکلات ما، مشکلات اقتصادی است با این حال بنده فکر می کنم ما اگر بیاییم و اطمینان مردم را به حاکمیت جلب کنیم موثر خواهد بود.

وی تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری پیش رو باعث شد تا این اتفاق تصریح شود، با این حال هنوز ۵۰ درصد جامعه در اقتصاد حضور ندارند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر ما امنیت سرمایه گذاری را فراهم کنیم تا صنایع داخلی ما  اعم از کشاورزی و سایر موضوعات فعال شده و اطمینان لازم را پیدا کنند، ما می توانیم سرمایه خارجی را جذب کرده و مشکلات اقتصادیمان را به سرعت رفع کنیم.

عباسی بیان داشت: این مسئله بیشتر معطوف به اطمینان بخشی و ثبات است لذا ما باید به یک ثبات اقتصادی برسیم تا جامعه اطمینان لازم را برای امور اقتصادی داشته باشد و این مسئله می تواند مشکلات را برطرف کند.

کد خبر: ۹۴٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha