۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴
بازگشت بیش از ۶۵ واحد راکد به مدار تولید در آذربایجان‌شرقی
رئیس‌کل دادگستری آذربایجان شرقی خبرداد؛

بازگشت بیش از ۶۵ واحد راکد به مدار تولید در آذربایجان‌شرقی

تبریز- رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی گفت: با پیگیری های قضایی در طول یک سال گذشته بیش از ۶۵ واحد تولیدی راکد احیا شدند و بیش از یک‌هزار و ۵۰۰ کارگر به کارخود بازگشته اند.

به گزارش بازار، موسی خلیل اللهی ظهر امروز یک شنبه در مراسم کلنگ زنی و آغاز احداث ساختمان جدید دادگستری شهرستان بستان آباد با اشاره به اینکه یکی از برنامه ها و اهداف دستگاه قضایی حفظ کرامت انسانی و حرمت ارباب رجوع می باشد گفت: در همین راستا بهبود فضاهای فیزیکی دادگستری های استان در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۵ ساختمان جدید در سطح استان احداث و به بهره برداری رسید و امسال نیز سه ساختمان جدیدالاحداث در شهرهای مختلف آماده افتتاح و خدمات رسانی به مردم می باشند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌شرقی در ادامه از نقش دستگاه قضایی در تحقق شعار سال که توسط مقام معظم رهبری اعلام می شود گفت و ادامه داد: با پیگیری های قضایی در طول یکسال گذشته بیش از ۶۵ واحد تولیدی راکد به مدار تولید بازگشته اند و بیش از یک هزار و ۵۰۰ کارگر به کارخود بازگشته اند.

خلیل اللهی مبارزه با فساد اداری را از اولویت های دستگاه قضایی برشمرد گفت: یکی از راه های همراه نمودن مردم و جلب اعتماد عمومی به سیستم اداری مقابله با فساد در ادارات دولتی است که در این راستا دادگستری استان در طول یک سال گذشته اقدامات موثری انجام داده است.

کد خبر: ۹۴٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha