۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
۱۲ قرارداد در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد منعقد شد
مدیرعامل شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی:

۱۲ قرارداد در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد منعقد شد

بجنورد- وحدت، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی از انعقاد ۱۲ قرارداد در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد خبر داد.

سیاوش وحدت در گفتگو با خبرنگار بازار گفت: در منطقه ویژه اقتصادی بجنورد از ابتدا تاکنون تعداد ۱۲  قرارداد منعقد شده و یک واحد صنعتی فرآوری برنج با مشارکت سرمایه‌گذار خارجی فعال است.

وی یکی از مزیت‌های مهم منطقه ویژه اقتصادی بجنورد را برخورداری از مرز مشترک با ترکمنستان عنوان کرد و اظهار داشت: منطقه ویژه اقتصادی با پنج هکتار مساحت آماده واگذاری زمین به سرمایه‌گذاران در بخش‌های صنعتی،آموزشی و خدماتی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی افزود: منطقه ویژه اقتصادی زمینه صادرات محصولات تولیدکنندگان و صنعتگران را به خارج از کشور فراهم می‌کند ،همچنین موجب بهبود وضعیت محصولات وارداتی و داخلی صنایع می‌شود.

وحدت هدف از تشکیل مناطق ویژه اقتصادی را برقراری ارتباط تجاری بین‌المللی و تحرک در اقتصاد منطقه‌ای و تولید کالا دانست.

وی اشاره کرد: ریسک اقتصادی با توجه به وجود برخی قوانین خاص اداری و معافیت‌های مالیاتی و گمرکی در مناطق ویژه، به‌شدت کاهش می‌یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی در ادامه در خصوص کلینیک سیار کسب‌وکار در شهرک‌های صنعتی استان گفت:برگزاری کلینیک سیار کسب‌وکار باهدف، ارائه مشاوره مناسب و رایگان به واحدهای صنعتی و پاسخگویی به سؤالات در حوزه‌های مختلف انجام می‌شود

وحدت اظهار داشت: شرکت شهرک‌های صنعتی استان، در راستای اجرای کلینیک سیار کسب‌وکار تا پایان سال جاری سه کلینیک صنعتی را در دستور کار خود دارد.

کد خبر: ۹۴٬۶۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha