۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
اجرای شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر «گیان» در استان همدان
مدیرعامل آبفای استان همدان عنوان کرد:

اجرای شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر «گیان» در استان همدان

همدان - حسینی بیدار، مدیر عامل آبفای استان همدان از اجرای شبکه توزیع آب مسکن مهر شهر گیان در شهرستان نهاوند و برخورداری ۴۰ خانوار از ساکنین این مجموعه از آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.

سید هادی حسینی بیدار در گفتگو با خبرنگار بازار از اجرای شبکه توزیع آب مسکن مهر شهر گیان در شهرستان نهاوند و برخورداری ۴۰ خانوار از ساکنین این مجموعه از آب شرب سالم و بهداشتی خبر داد.

وی با بیان اینکه برخی مساکن این مجموعه به دلیل نبود شبکه های تامین آب به صورت نیمه کاره رها شده بودند، عنوان کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم شهر گیان، بهمن ماه سال گذشته عملیات اجرایی ایجاد شبکه توزیع آب آغاز شد.

حسینی بیدار با بیان اینکه به دنبال تلاش همکاران ما، عملیات اجرایی شبکه توزیع آب شرب مسکن مهر شهر گیان در اردیبهشت ماه سال جاری به اتمام رسید، اظهار داشت: با بهره برداری از این پروژه ۴۰ خانوار از ساکنین مجموعه مذکور از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار می‌شوند.

وی توضیح داد: به همین منظور دو هزار و ۶۰۰ متر لوله به قطرهای ۶۳ تا ۱۶۰ میلی متر با صرف ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار به کارگیری شد.

مدیر عامل آبفای استان همدان از مشترکین مسکن مهر درخواست کرد به منظور خریداری انشعابات آب به امور آب و فاضلاب شهر گیان مراجعه کنند.

کد خبر: ۹۴٬۶۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha