۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۹
اعلام آمادگی باشگاه اقتصاددانان برای ارائه راهکارهای اقتصادی

اعلام آمادگی باشگاه اقتصاددانان برای ارائه راهکارهای اقتصادی

باشگاه اقتصاددانان ایران در بیانیه‌ای از آمادگی اعضای این باشگاه برای ارائه راهکارهای بهبود عملکرد اقتصادی کشور به رئیس‌جمهور منتخب خبر داد.

به گزارش بازار، در بیانیه باشگاه اقتصاددانان کشور آمده است: اعضای باشگاه اقتصاددانان بنا به مسئولیت اجتماعی خود برای بهبود وضعیت اقتصادی کشور و انتخاب بهتر مردم، قبل از خردادماه و حتی قبل از ثبت نام کاندیداها، پیشگام و پیشرو شدند و در پویشی مسائل مهم اقتصادی کشور را گوشزد کردند و از نامزدها خواستند راه حل عملی مشخص خود را برای ۱۸ سوال مهم ارائه دهند تا مردم مشارکت و قضاوت کنند و انتخاب بهتری داشته باشند.

در ادامه این بیانیه آمده است: پس از انتشار متن پویش در ۶ روزنامه در اول خردادماه و انتشار آن در ده‌ها خبرگزاری، امضاء کنندگان پویش انتخاب کردند که از چهارم خردادماه در برنامه تلویزیونی چشم انداز شبکه ایران کالا، از پویش اقتصاد برای آینده ایران رونمایی شود و کانالی برای ارتباط بین مردم، پویش و نامزدهای محترم باشد و با دعوت از کارشناسان مختلف، متن پویش جهت آگاه رسانی بیشتر مردم و مطالبه از نامزدهای محترم، تحلیل شود.

این بیانیه می‌افزاید: از آن به بعد به کمک برنامه چشم انداز هر شب یک سوال پویش تحلیل شد و در سه روز آخر منتهی به انتخابات نیز ویژه برنامه "ایران ۱۴۰۰" به روی آنتن رفت، بنابراین باشگاه اقتصاددانان نقش فعالی در تقارن اطلاعات بین نامزدها و مردم ایفا نمود و تا اندازه‌ای نیز مباحث پویش در صحبت‌های نامزدهای محترم انعکاس یافت و فضای کارشناسی اقتصادی بهتری شکل گرفت.

در بیانیه باشگاه اقتصاددانان کشور آمده است: حال که به مدد مشارکت مطلوب مردم، رئیس جمهور منتخب مشخص شده است، ما اقتصاددانان همچنان با نقد علمی همراه با راهکار و عاری از تعصب و جناح بندی‌های سیاسی، مسئولانه به ارتقای عملکرد اقتصادی کشور و دولت کمک خواهیم کرد و لحظه‌ای دریغ نخواهیم کرد.

این بیانیه می‌افزاید: انتظار می‌رود منتخب ریاست جمهوری نیز، اعتماد مردم و اقتصاددانان مستقل را جلب نماید و ساز و کاری شفاف برای پاسخگویی و مشارکت فعالانه بیشتر مردم ارائه دهد.

کد خبر: ۹۴٬۶۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha